تیم باباحیدر در مسابقات کشوری؛

بام ایران نائب قهرمان کاراته کاران بسیج

تیم کاراته کاران بسیجی پایگاه خواهران کوثر باباحیدر در مسابقات کشوری کاراته با کسب 17 مدال رنگارنگ پس از تهران به مقام نائب قهرمانی دست یافتند.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۹۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات کشوری کاراته خواهران بسیجی با حضور بسیجیان 20 استان به میزبانی استان تهران برگزار شد.

20 استان کشور تیم های خود را راهی این مسابقات کردند و مسابقات با حضور نزدیک به 800 ورزشکار در بالاترین سطوح خود برگزار شد.

بسیجیان کاراته کار پایگاه خواهران کوثر باباحیدر نیز به نمایندگی از استان چهارمحال و بختیاری با 17 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و نکته قابل توجه اینکه تمامی 17 ورزشکار نیز دست پر و با مدال های رنگارنگ به استان برگشتند و نهایتا تیم کاراته بام ایران پس از استان تهران که میزبان مسابقات بود به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

 مربی تیم اعزامی در خصوص این مسابقات گفت: امروز شاهد کسب افتخاری ارزشمند و درخششی مثال زدنی از تیم کاراته بانوان بسیج  شهر باباحیدر در رقابت های قهرمانی کشور (سبک شیتوریو کوبه اوزاکا ) بودیم که این امر نشان از شایستگی و توانمندی جوانان برومند شهر عزیزمان دارد و بیانگر استعداد پروری استان ما و به خصوص شهر باباحیدر است و اگر مسئولان توجه کنند می توانیم در تیم ملی شاهد افتخار آفرینی این عزیزان باشیم.

وی گفت: استان ما یک استانمحروم است که به خصوص به لحاظ ورزشی در فقر امکانات به سر می برد اما کسانی که اهل ورزش هستند می فهمند که با 17 ورزشکار در مسابقات شرکت کردن و 17 مدال آوردن یعنی چه آنهم در بین 20 استان شرکت کننده و در میان 800 ورزشکار از استان های قدرتمندی نظیر اصفهان، تهران و ...

سرکار خانم هاشمی در پایان گفت: ما از سپاه فارسان و بسیج بسیار ممنونیم که این امکان و این میدان را برای ما فراهم می کنند که حداقل بتوانیم در مسابقاتی در این سطح شرکت کنیم و افتخار آفرینی کنیم اما مسئولان ورزش شهرستان و استان باید نیازمند تیم  توجه کنند .

در پایان این مسابقات تیم تهران مقام اول –تیم استان چهارمحال بختیاری دوم  و تیم استان اصفهان به مقام سوم  دست یافت که با لوح و مدال از ورزشکاران تقدیرشد .

ارسال نظرات