خبرهای داغ:

تحریم‌های فلج کننده بر ما اثر نخواهد کرد

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی در برابر تحریم‌های فلج کننده آمریکا خم به ابرو نخواهند آورد و تا پای جان خواهند ایستاد.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۰۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سرخه در دیدار با کارکنان اداره برق شهرستان سرخه، ضمن تقدیر نیرو‌های آماده به کار و پرتلاش اداره برق شهرستان سرخه اظهار کرد: یوم الله ۹ دی، به عنوان سالگرد تو دهنی محکم مردم بر دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی، که یکسری اهداف شوم را دنبال می‌نمودند، می‌باشد. البته وقایعی در طول دوسال اخیر اتفاق افتاد، که می‌توان یک بررسی تطبیقی بین این دو واقعه انجام داد.
وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ را یکسری افراد نفوذی رقم زدند، گفت: اتفاقات سال ۸۸ به لحاظ مطالبات، مطالبات سیاسی بود؛ بدان معنا که دنبال آزادی بیان، انتخابات آزاد و برابری حقوق زن و مرد بودند و کلید واژه فتنه ۸۸ با عنوان تقلب در انتخابات رقم خورد و دامنه‌ی ان در سطح پایتخت و شاید نقطه‌ای در بعضی از مناطق کشور بود، به لحاظ کیفیت شکل گیری فتنه ۸۸ می‌توان گفت: این فتنه سر داشت و هدایت شده بود، یعنی مشخص بود چه کسی جرقه اول فتنه را زده است؟ البته نیرو‌های این فتنه، یکسری غرب گرا‌های متوسط روبه بالابودند.
عبداللهی با بیان اینکه ریخت شناسی آشوب‌های ۹۶ و ۹۸ با فتنه ۸۸ متفاوت است افزود: برخلاف فتنه ۸۸ مطالبات در این آشوب‌های اخیر معیشتی و اجتماعی بود و بخش اعظم جامعه خصوصاً قشر پایین‌تر جامعه این مطالبات را داشتند وگستره آن مربوط به کل جامعه می‌شد و همچون فتنه ۸۸ سر رسمی نداشت و هرکس در گوشه‌ای حرکتی انجام می‌داد و هدف دشمن از انجام ین اقدامات؛ ناراحتی و عصبانیت است؛ چون هر ده سال یک برآورد و برنامه ریزی بر سرنگونی نظام انجام می‌دهد؛ ولی مردم در طی دو روز آن را خنثی می‌کنند و نقشه هایشان را نقش برآب می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه تصریح کرد: اسرائیل تلاش می‌کند که از نیل تا فرات زیر بلیط او باشد، ولی می‌بیند از نیل تا فرات زیر بلیط جمهوری اسلامی است و هم تلاش هایش بی اثر. اسرائیل می‌بیند سوریه، لبنان، یمن و عراق با ما همراه هستند و در مقابل هرروز حلقه محاصره شان تنگ‌تر و بی آبروتر می‌شوند؛ پس دشمن برای مقابله با ایستادگی و مقا. مت مردم، آنقدر فشار‌ها را بالا برده است، که ترامپ عنوان تحریم فلج کننده بر آن نهاده است. از یک سوخشاب دشمن کاملاً خالی شده است و از سویی دشمن نظاره گر ایستادگی و مقاومت مردم پای نظامشان است و این در حالیست که در منطقه نیز ایران حکومت می‌کند؛ پس دشمن، اقدام به حمله به داخل به منظور اثر گذاری روی افکار و تحریک افکار عمومی می‌کند؛ ولی مردم بصیر، هوشیار و آگاه ما بار دیگر نمی‌گذارند دشمن به اهداف منحوس خود دست یابد و او را را ناکام می‌گذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها