در همایش تبیینی ترویجی سپاه شهرکرد بیان شد؛

شهادت سردار دلها انقلاب اسلامی را بیمه کرد

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر گفت: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی را بیمه کرد و دشمنان و بیگانگان بدانند این سرزمین صدها مالک اشتر دارد.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۷۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر، در همایش تبیینی ترویجی گفت:شهادت مظلومانه سردار رشید سپاه اسلام توسط آمریکای جنایتکار و بازتاب بین المللی آن موجب شد تا متکب ایستادگی احیاء شود و جبهه مقاومت رنگ و بوی جدید پیدا کند تا با عزمی راسخ مقابل دشمنان بایستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام): خصوصیتی که باعث شده اقشار مختلف مردم در ایران و سراسر دنیا اینگونه در سوگ او بنشینند، ولایتمداری ،اخلاص،شجاعت،تواضع ومردمداری سپهبد شهید سلیمانی بود.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، گفت: سید الشهداء مقاومت حاج قاسم با شکست داعش که با حمایت شیطان بزرگ ایجاد شده بود، ضمن آزاد نمودن خیل مردمی که در چنگال مزدوران داعشی اسیر بودند و آزاد ساری مناطق اشغال شده، اجازه نداد به حرم های مطهر همسر و فرزندان صدیقه طاهره حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها  در عراق و سوریه آسیب برسد و استکبار جهانی را در دست یابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر به وحشت آمریکا و جهان غرب از شهادت سردار مقاومت اشاره وخاطر نشان کرد:اگر آمریکاییها می دانستندچه عواقبی در انتظارشان هست که هم اکنون نیز وحشت زده هستند، هرگز دست به چنین جنایتی نمی زدند، چرا که انتقام سخت خواب را از چشم  شیطان بزرگ و حامیان شان ربوده است.

شایات ذکراست: مدیر فرهنگی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج  شهرکرد گفت: همایش تبیینی ترویجی با حضور کارکنان این سپاه در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) ستاد ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات