خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان:

بازدید علمی در کنار بازدید از مناطق عملیاتی اردوهای راهیان نور

محمدامین بخشیان گفت: امسال با هماهنگی های صورت گرفته در صدد هستیم بازدید علمی نیز در کنار بازدید از مناطق عملیاتی در اردوهای راهیان نور اضافه شود.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۹۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدامین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور با بیان اینکه ما به دنبال افزایش تعداد دانشجویان در اردوهای راهیان نور هستیم گفت: امسال با هماهنگی های صورت گرفته در صدد هستیم تا بازدید علمی نیز در کنار بازدید از مناطق عملیاتی اضافه شود.
وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا دانشجویان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور با دستاورد‌های عظیم علمی در منطقه آشنا شوند افزود: بازدید از پالایشگاه ها، نیروگاه ها و ... در دستور کار قرار دارد که هر کدام می تواند تاثیراتی زیادی در دانشجویان داشته باشد.
بخشیان با بیان اینکه امسال در صدد هستیم تا اعزام حداکثری توسط ناوگان ریلی انجام شود گفت: اعزام از طریق ناوگان ریلی علاوه بر امنیت و رفاه، رضایتمندی دانشجویان را نیز در پی دارد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با بیان اینکه در ناحیه بسیج دانشجویی وظیفه ما انسان سازی و تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی است تصریح کرد: اردوی های راهیان نور می تواند به عنوان مهم ترین عرصه در این مهم اثرگذار باشد.
وی در پایان افزود: در ناحیه بسیج دانشجویی برای اولین بار در حوزه فرهنگی و هنری در دانشگاه ها اقدام به برگزاری جشنواره ققنوس نموده ایم و هدف این جشنواره نیز ایجاد یک شبکه و محتوای ارزشی مبتنی بر مبنای انقلاب و اسلام در حوزه هنر و شاخه های مختلف آن است.
دکتر مسعود نصیری رئیس دانشگاه سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از اردوهای جهادی و راهیان نور همواره حمایت می کنند گفت: دانشگاه های استان سمنان نیز بر خود تکلیف می دانند که یاد و خاطره شهدا را هر چه بیشتر با برگزاری اردوهای راهیان نور زنده نگه دارند.
وی با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای حمایت از اردوهای راهیان نور در استان سمنان داریم افزود: بر اساس سهمیه بندی تمام دانشجویان دانشگاه های استان سمنان امسال به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند که امسال برای اعزام 2 هزار نفر برنامه ریزی صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه سمنان در ادامه با بیان اینکه ما باید یاد و خاطره شهدا را بیش از پیش زنده نگه داریم تصریح کرد: امسال دانشگاه های استان سمنان باید سعی و تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور انجام دهند.
دکتر نصیری با بیان اینکه در مجموع امسال برای یک هزارو 500 نفر در اردوهای راهیان نور سهمیه اختصاص داده شده است گفت: سهمیه بندی امسال نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.
گفتنی است، در این جلسه حکم دکتر مسعود نصیری ریاست دانشگاه سمنان به عنوان رئیس قرارگاه علم الهدی به ایشان اهدا گردید.
شایان ذکر است، از آقای شالبافیان عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان نیز در جهت همکاری هر چه بهتر در برگزار شدن اردوهای راهیان نور تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها