خبرهای داغ:
امام جمعه گرمسار:

انسان ها همه مورد آزمایش الهی قرار می گیرند

حجت الاسلام آرامی با بیان اینکه دلیل به دنیا آمدن انسان ها امتحان الهی است گفت: انسان ها همه مورد آزمایش الهی قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۰۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در مراسم گرامیداشت عروج یافتگان حادثه هوایی که در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد با بیان اینکه مصائب و مشکلاتی که برای انسان ها پیش می آید دلایل زیادی دارد که یکی از آنها امتحان الهی است گفت: دلیل به دنیا آمدن انسان ها امتحان الهی است و ما با این امتحانات به کمال می رسیم.
وی با بیان اینکه انسان در زندگی در معرض امتحان های بزرگ قرار دارد افزود: تنبیه انسان ها از طرف خداوند می تواند دارای فوایدی باشد که رشد انسان یکی از آن فواید است.
حجت الاسلام آرامی با بیان اینکه تقرب به خداوند نیز یکی از فواید تنبیه انسان ها از طرف خداوند است تصریح کرد: اهل بیت (ع) و بزرگان دین ما نیز همواره بیشترین بلاها را در زندگی خود داشتند.
امام جمعه گرمسار با بیان اینکه انس با خداوند نیز یکی دیگر از آثار آزمایشات الهی است گفت: مصیبت و بلاهایی که انسان دچار می شود می تواند آنها را از سرگرمی در زندگی روزمره به سوی خداوند بکشاند.
وی با بیان اینکه انسان همواره در مصیبت ها باید شکرگذار خداوند باشد افزود: خانواده هایی که در حادثه هوایی عزیزان خود را از دست دادند در معرض آزمایش قرار گرفتند که برخی از آنان توانستند با موفقیت از این آزمایش الهی بیرون بیایند.
حجت الاسلام آرامی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران 40 سال امنیت و آرامش را در کشور ایجاد کرده است افزود: در حادثه هوایی اخیر سپاه مسئولیت آن را بر عهده گرفته است و از مردم عذرخواهی کرد و با داغدیدگان این حادثه نیز همدردی می کند خود نشان از انقلابی بودن و صداقت این سازمان با مردم است چرا که جنس این نیروها از خود مردم و برای خدمت به مردم است.
امام جمعه گرمسار با بیان اینکه ملت ایران قدردان زحمات سپاه پاسداران هستند گفت: سپاه پاسداران علاوه بر ایجاد امنیت و آرامش در کشور در مسائلی از قبیل محرومیت زدایی، کمک به سیل زدگان و ...نیز کارنامه درخشانی دارد.
وی با بیان اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود افزود: ملت ما همواره پای رهبری، نظام، انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند و این مهم را می توان در مراسم تشییع میلیونی سردار شهید قاسم سلیمانی به چشم دید.
حجت الاسلام آرامی با بیان اینکه شهدا همواره مراقب ما هستند و ما را کمک می کنند گفت: دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند ملت ایران پشت سپاه و تمامی نیروهای مسلح ایستاده است و هرگز دست از نظام و ارزش‌های آن برنمی‌دارد.

عکاس:بندری-ایرنا

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها