خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهدای عشایر به ندای ولایت لبیک گفته‌اند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای عشایر به ندای ولایت لبیک گفته‌ و به میادین حق علیه باطل شتافته‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۴۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمدرضا نقدی امروز در یادواره 1 هزار شهید عشایر آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه، اظهار کرد: شهدای عشایر، در غربت و تنهایی‌ سال‌های آغازین این انقلاب پرافتخار با دست خالی به میدان آمدند، ندای ولایت و پیامبر را لبیک گفتند؛ جان در طبق اخلاص گذاشتند و خود را فدای اسلام و امنیت کردند.

وی ادامه داد: نام عشایر تداعی‌گر بسیاری از معانی والا و با ارزش است، نام عشایر همیشه قرین برجسته‌ترین خصائص و صفات پاک انسانی بوده و هست؛ جوانمردی، شجاعت، گذشت، پاکی و صداقت، مهمان‌نوازی، محبت، سخت‌کوشی و تلاش از صفات بارز عشایر می‌باشد.

این مسوول گفت: اگر امروز جامعه بشری در پای مکتب عشایر بنشیند، بسیاری از مشکلات که امروز گرفتارشان است برطرف خواهد شد، وقتی که این نام پر معنا با «شهید» که والاترین مرتبه انسانی است جمع شود، انسان‌ به بالاترین جایگاه دست خواهد یافت.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه کشورهای غربی با ارتش رژیم صهیونیستی مواجه شدند، از آن شکست خوردند، ولی حزب الله لبنان آن را شکست داد، چون متکی به قدرت و نیروی مردمی بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما تاکنون با آمریکا به صورت مستقیم جنگ نداشتیم، آمریکایی‌ها تاریخ ملت ایران را بخوانند و بدانند که در کشور ما منفورترین هستند؛ سربازان این کشور باید از منطقه بروند و پایگاه‌های‌شان از منطقه برچیده شود یا منتظر تابوت‌های‌ سربازان‌شان باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات