خطیب جمعه کوهبنان

سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال راه خدا و اهلبیت را پیمود

به پاس رشادت های سردار بزرگ مقاومت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان شهیدش مجلس گرامی داشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین اجرایی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان برگزار شد ‌.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۱۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ به پاس رشادت های سردار بزرگ مقاومت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان شهیدش مجلس گرامی داشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین اجرایی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان برگزار شد ‌.

این مراسم با قرائت قران ، سخنرانی و مداحی همراه بود.

در این مراسم‌حجت الاسلام عباس جعفری گفت: سردار سلیمانی تمام عمرش را در راستای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد .

وی ادامه داد: خداوند در قران گروهی را به عنوان اولوالالباب یاد می کند که به آنان امتیاز ویژه ای بخشیده است سردار سلیمانی از جمله این افراد هست.

امام‌جمعه کوهبنان بیان داشت: انسان های مومن همواره از عقل و خرد خود بهره می برند لذا آنان بر عهد و پیمان خود با خدای بزرگ وفادارند و هرگز راه انحراف را نمی پیماند که شایسته ستودن هستند .

وی تاکید کرد: سردار دلها در این زمان دنیا را متحول کرد مردم و دلهای آنان را متوجه انقلاب اسلامی ، ارزش ها و‌معنویات نمود.

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: هزاران مجلس و صدها تجمع در جای جای کشور و جهان برای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است چون این شخصیت به دست آمریکای جهانخوار به شهادت رسید در حالی که بسیاری از جنایت ها در جای جای جهان زیر سر آمریکاست.

وی ابراز داشت: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال راه خدا و اهلبیت را پیمود و از تجملات و زرق و برق دنیا روی گرداند و سرباز پا به رکاب ولی امر مسلیمن جهان بود لذا اجر و مزد خود را از خدا گرفت و به آرزوی دیرینه اش شهادت رسید .

امام جمعه کوهبنان تصریح نمود: خون شهید حاج قاسم سلیمانی مثل حیاتش راهنما خواهد بود چون در زندگیش همواره ثابت قدم و گوش به فرمان ولایت و رهبری بود لذا جاودانه تاریخ شد.

ارسال نظرات