مسئول سازمان بسیج سازندگی زنجان در گفتگو با «بسیج»:

جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمی برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ادامه دارد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمی برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۱۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

فرهاد امندی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت:سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) به منظور کمک به هموطنان سیل زده در استان سیستان وبلوچستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی نوعدوستانه همشهریان زنجانی نموده است.

 

وی یادآور شد:به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت‌یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی و در نتیجه زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان به خصوص در جنوب این منطقه، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به اینکه با وجود آمادگی گروه های جهادی زنجان برای خدمات رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان به دلیل دوری مسافت و عدم نیاز این نیروها اعزام نشده اند،افزود: در صورت نیاز منطقه، گروه های جهادی استان اعزام می شوند اما تا کنون اعزامی در این زمینه انجام نشده است.

 

وی با بیان اینکه 50 درصد گروه های جهادی استان برای اعزام به این منطقه اعلام آمادگی کرده اند، افزود: حضور گسترده نیروهای جهادی در منطقه سیل زده موجب خدمات رسانی مطلوب می شود که خوشبختانه استان های همجوار سیستان و بلوچستان در این منطق حضور دارند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) تصریح کرد: شماره حساب 5892101214485209آماده دریافت کمک های نقدی هموطنان عزیز جهت کمک به سیل زدگان عزیز سیستان وبلوچستانی می باشد.

ارسال نظرات