برگزاری مراسم یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرستان طارم

مراسم یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت در مسجد روستای دهنه شهرستان طارم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۸۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛مراسم یادواره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت در مسجد روستای دهنه شهرستان طارم با حضور آحاد مردم ،فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه طارم وجمعی از مسئولین این شهرستان  برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام نجفعلی پور؛ مسئول تعلیم و تربیت ناحیه طارم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و نیز سانحه ناگوار سقوط هواپیماو از دست رفتن نخبگان و هموطنان عزیزمان اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد این عزیزان جان برکف می باشد..

 

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی خاطرنشان کرد:وقتی مردم طی یک جریان عظیم بیرون آمده و باعث ایجاد یک سیل خروشان شدند به دشمن نشان دادند که ایران هزاران هزار قاسم سلیمانی دارد و همین حرکت عظیم  مردم ایران اسلامی باعث وحشت در دل دشمنان ایران و انقلاب اسلامی شد.

 

نجفعلی پور با بیان اینکه الگو قرار دادن اعمال و سیره شهدا و ادامه دادن راه شهدا باید سرلوحه زندگی همه افراد انقلابی قرار گیرد،تصریح کرد:برادران و خواهران از کتاب ها و و سیره زندگی شهدا الگو برداری کرده وآن را درزندگیشان پیاده کنند وباتوجه به همین مهم به  پیشرفت ایران وانقلاب اسلامی کمک کنند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم وصیت نامه شهید احد کرمی قرائت و از خانواده دوشهید والامقام روستای دهنه این شهرستان تقدیر گردید.

ارسال نظرات