خبرهای داغ:

راهپیمایی روز گذشته پدیده‌ای کم‌نظیر بود

در پیام تشکر سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت حمایت مردم از سپاه و راهپیمایی روز جمعه آمده است: راهپیمایی روز گذشته پدیده‌ای کم‌نظیر در تاریخ انقلاب بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۱۵۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت حمایت مردم از سپاه و راهپیمایی روز جمعه پیام تشکر صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور مقتدرانه و پرشکوه آحاد مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی بویژه مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان غربی در راهپیمایی روز گذشته در حمایت از فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر نشان داد که این امت آزادی خواه و استقلال طلب همواره با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و اقدامات شیطنت آمیز آمریکا و متحدانش در هجمه رسانه ای علیه نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها موجب شکاف و اختلاف در میان مردم نمی‌گردد بلکه ارزش‌های والای انقلابی، همچنان زنده بوده و مبنای انقلاب جدیدی است که موجب نابودی استکبار خواهد شد.

طوفان سهمگین محکومیت آمریکا و موج خروشان حمایت ملت از سپاه، پدیده‌ای کم نظیر و معنادار در تقابل انقلاب و ایران اسلامی با نظام سلطه و آمریکای تروریست پرور را رقم زد و در این شرایط خطیر دشمن را شوکه و مسئولیت این نهاد انقلابی را سنگین‌تر ساخت.

سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و حماسی شما مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان غربی که نشان از بصیرت و موقعیت شناسی دارد، با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) و ادامه دادن مسیر ولایت اطمینان دارد این ملت می تواند بر دشمنان نظام و فتنه‌های آتی غلبه کرده و برای شکوفائی هرچه بیشتر میهن اسلامی بکوشند.

«معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای استان آذربایجان غربی»

انتهای پیام

ارسال نظرات