فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان:

اعتبار و حیثیت آمریکا و دنیای غرب در منطقه خدشه دار شده است

انتقام آمریکایی‌ها از جمهوری اسلامی و حاج قاسم بواسطه شکست‌هایی بود که در موضوعات مختلف متحمل شدند.
کد خبر: ۹۲۰۹۱۶۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با حضور در نشست بصیرت افزایی بسیج اساتید استان اصفهان، در خصوص جنایت آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی، گفت: علت این کاری که آمریکایی‌ها انجام دادند، انتقامی که از جمهوری اسلامی و حاج قاسم گرفتند بواسطه شکست‌هایی بود که در موضوعات مختلف متحمل شدند.  

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: آمریکایی‌ها در منطقه چهار هدف داشتند که این اهداف دولت سازی، ملت سازی، تامین امنیت رژیم صهیونیستی و غارت اموال منطقه بود، که سه تای اول را حاج قاسم شکست شان داد.

سردار فدا ادامه داد: حاج قاسم از سن ۲۲ سالگی آمد در دفاع از انقلاب، ابتدا در سیستان بلوچستان بعد کردستان و با شروع جنگ و عهده دار شدن فرماندهی دو گردان از بچه‌های کرمان به جنوب کشور آمد، بعد هم ایشان فرمانده تیپ ۴۱ ثارالله و سپس هم فرمانده این لشکر شد.

وی گفت: سردار سلیمانی علاقه خاصی هم به حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی داشت به همین خاطر هم هر جا ماموریت می گرفت سعی می کرد در کنار این دو یگان باشد، ارادت آنها هم به ایشان متقابل بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، با اشاره به این که بعد از جنگ هم حاج قاسم در کرمان کارهای فرهنگی و محرومیت زدایی و امنیت سیستان و بلوچستان را دنبال کرد، گفت: از سال ۷۶ ایشان به‌عنوان فرمانده نیروی قدس انتخاب گردید و با حضور ایشان بروز و ظهور ساختار و سازماندهی این نیرو نمود بیشتری پیدا کرد.

وی سپس به نقشه های آمریکایی‌ها در ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران و نقش سردار سلیمانی در شکست این نقشه‌ها در دولت‌سازی، ملت‌سازی اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها خواستند امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنند که آن هم الان امنیتی چندانی ندارد، امروز رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت تاب مقاومت ندارد.

سردار فدا افزود: تمام این نقشه‌های آمریکایی‌ها را حاج قاسم و جمهوری اسلامی عقیم  گذاشتند، اعتبار و حیثیت آمریکا و دنیای غرب هم در منطقه خدشه دار شده و هیچ چیزی دستشان را نگرفته است.

وی گفت: شهادت حاج قاسم باعث خیرات و برکات بود، وحدت، انسجام و حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب را دوچندان کرد و در کشور هم‌نوایی جدید بوجود آمد.همچنین شهادت المهندس و حاج قاسم این ظرفیت وحدت دو کشور را بوجود آورد و بهانه مصوبه پارلمان عراق را هم فراهم کرد.

سردار فدا همچنین خروج ازبرجام و کاهش تعهدات را از دیگر برکات شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: غیر اینها ورق جدید خون حاج قاسم سیلی اولیه  بود که برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم و توسط جمهوری اسلامی ایران به امریکایی‌ها زده شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به این که پایگاه عین الاسد مورد اصابت دوازده موشک قرار گرفت و آسیب‌ها هم سنگین بود، گفت: اما این که چرا هواپیمای مسافری هدف قرار گرفت هنوز نیاز به زمان داریم ارزیابی‌های مختلف باید انجام شود.

وی با بیان این که جانباختگان سقوط هواپیمای اکراین شهید حساب شده‌اند، اظهار داشت: ما در مجموعه سپاه نزدیک ۸۰ هزار شهید داریم که برای حفظ و حراست و امنیت مردم به شهادت رسیده‌اند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات