خبرهای داغ:
امام جمعه خوی:

مادران برای تربیت امثال سردار سلیمانی تلاش کنند

امام جمعه خوی گفت: مادران در کشورمان برای تربیت نسل جدید و پر کردن جای سردار سلیمانی باید تلاش کنند.
کد خبر: ۹۲۰۹۱۶۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری امروز در جشنواره تجلیل از برترین‌های حلقات صالحین این شهرستان با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، وی را ابرقدرت مظلوم ایران معرفی کرد و اظهار داشت: انقلابی بودن وی همه را مجذوب‌شان کرد.

 وی افزود: هر چقدر در برابر ایثارگری‌های شهید سلیمانی بگوییم باز هم کم گفته‌ایم، چرا که باید درباره کسی حرف بزنیم که شهادتش کل دنیا را منقلب کرد یعنی محبتش در دل همه جای داشت.

این مسئول بر لزوم شناخت جریان‌های مختلف تاکید کرد و گفت: هیچ کس نباید دنبال جریان‌هایی برود که مخالف انقلاب و اسلام است چرا که اگر حتی کوچکترین قدم به طرف آنها برداریم، آن وقت است که بدون ذره ای تلاش آنها راه نفوذ در بین ما را پیدا می‌کنند و یک زمانی متوجه می‌شویم که اهداف‌شان را دنبال می‌کنیم.

 وی به ویژگی‌ نفوذی‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: افراد نفوذی یک قائده و دستور کلی ندارند که همیشه با تهیه امکاناتی یا برنامه‌ای خود را در برابر آنها آماده کنیم چرا که گاهی ظاهر خود را همانند ما می‌کنند و گاهی مظلوم‌نمایی می‌کنند و برخی مواقع دیده می‌شود طوری با عقاید مردم بازی می‌کنند که باعث می‌شوند ما خودمان عقاید و دین خود را به سخره می‌گیریم.

امام جمعه خوی اظهار کرد: مادران و پدران باید برای تربیت نسل غیور، انقلابی و توانمند تلاش کنند تا امثال سردار سلیمانی پرورش پیدا کند..

 انتهای پیام

ارسال نظرات