خبرهای داغ:
سردار نوعی اقدم:

آمریکا از روی عجز سردار سلیمانی را ترور کرد

همرزم شهید سلیمانی با بیان این‌که رژیم تروریستی آمریکا از روی عجز سردار سلیمانی را ترور کرد، خاطرنشان کرد: عزت و ذلت انسان دست خداوند است. سردار سلیمانی عزیز اعتقادش، مرامش و اخلاصش شد و قدرتش را از خدا و اهل بیت(ع) گرفت.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۵۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم نوعی اقدم در آیین بزرگداشت، شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: طبق قوانین بین المللی، ترور مقامات یک کشور بدترین اقدام نزد کشورهاست اما آمریکا به هیچ یک از حقوق بین الملل و حقوق بشر پایبند نیست.

وی با بیان این‌که رژیم تروریستی آمریکا از روی عجز سردار سلیمانی را ترور کرد، خاطرنشان کرد: عزت و ذلت انسان دست خداوند است. سردار سلیمانی عزیز اعتقادش، مرامش و اخلاصش شد و قدرتش را از خدا و اهل بیت(ع) گرفت.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه ادبیات قاسم سلیمانی 5 محور داشت که می‌تواند نسل آینده را تربیت کند، تصریح کرد: اول اینکه حاج قاسم «با خدا بود»؛ دوم اینکه «اهل بیتی و روضه‌ای بود» که اشک و عشق داشت؛ سوم اینکه «با تمام ادعایش، خود را سرباز رهبر می‌دانست»؛ چهارم اینکه «در هر کاری، نگاهش عاشورایی و امام حسینی بود و ترس از هیچ چیزی نداشت» و «اخلاق خوب و فرماندهی اخلاقی و عاطفی» هم پنجمین رمز توفیق قاسم سلیمانی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات آمریکا و همدستان غربی‌ش علیه حزب الله لبنان افزود: پیروزی در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه، هفت روزه و سه روزه با حزب الله بود و جبهه مقاومت توانست با تحقیر دشمن، بینی اسرائیل را به خاک بمالد و دشمن را مجبور به عقب نشینی کند.

سردار نوعی اقدم با بیان این‌که 75 درصد سوریه و 45 درصد عراق زیر چکمه داعش بود که با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، بینی آن تروریست های وابسته به غرب نیز به خاک مالیده شد، اظهار داشت: ادبیات حاج قاسم در مقاومت، همان ادبیات نهضت عاشورا بود که در همین مسیر نیز به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها