دیدارفرمانده جدید نیروی انتظامی زرند با امام جمعه شهرستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :سرهنگ خداداد نژاد فرمانده جدید نیروی انتظامی زرند به همراه جمعی از اعضای شورای انتظامی با حضور در دفتر امام جمعه زرند با حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه این شهر دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۵۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
دیدارفرمانده جدید نیروی انتظامی زرند با امام جمعه شهرستان

سرهنگ خداداد نژاد فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان زرند به همراه جمعی از همکاران خود با حضور در دفتر امام جمعه زرند با حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه این شهر دیدار وگفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) وشهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:: نیروی انتظامی بازوی نظام و مایه آرامش و آسایش مردم بوده و تجلیل از آن‌ها به‌منزله تقویت ساختار سیاسی و اجتماعی کشور است. امام جمعه زرند در این دیدار با قدردانی از نقش مؤثر نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم در جامعه گفت: این نیروی کارآمد به عنوان بازوی نظام، رهبری و مایه آرامش و آسایش مردم بوده و تجلیل از آن‌ها به منزله تقویت ساختار سیاسی و اجتماعی کشور است.

در این دیدار سرهنگ خداداد نژاد فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان زرندگفت: پلیس به عنوان ضابط عام قوه‌قضائیه و نیروی بازدارنده و فعال در عرصه‌های اجتماعی ممکن است مورد هجمه‌های غیرمنصفانه دشمنان قرار بگیرد که این امر نشان‌دهنده خنثی نبودن این نیروی مهم و قدرتمند در برابر انواع جرایم و مفاسد اجتماعی است و بدون تردید اگر پلیس منفعلانه عمل می‌کرد، این حجم از غرض‌ورزی‌ها و کینه‌توزی‌ها علیه سربازان انقلاب و رهبری وجود نداشت.

سرهنگ خداداد نژاد در ادامه خواستار حمایت همه‌جانبه همه اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان زرند از نیروی انتظامی شد
ارسال نظرات