منصوری:

تکنولوژی تولید چادر مشکی در کشور وجود دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید به احتمال زیاد واردات چادر مشکی در انحصار افراد خاصی است زیرا افزایش قیمت این محصول در ماه‌های اخیر غیرواقعی بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۸۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت درباره افزایش قیمت چادر مشکی در کشور، گفت: مادامی که عرضه و تقاضا کالا در کشور ساماندهی نشود، نمی‌توان از رشد افسارگسیخته قیمت‌ها جلوگیری کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی خانواده‌های مذهبی از افزایش قیمت چادر مشکی، افزود: تعاونی‌هایی مانند خانه کارگر، جامعه کارگری و آموزش و پرورش و... باید چادر مشکی را با قیمت‌های مناسب تامین و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند تا بتوان بخشی از دغدغه خانواده‌ها را با استفاده از این راهکار کاهش داد از سوی دیگر مسئولان نیز باید برای کاهش قیمت چادر مشکی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی درباره برخی شائبه‌ها مبنی بر اینکه واردات چادر مشکی در انحصار افراد خاصی است، اظهار کرد: احتمال وجود این موضوع بسیار است. اگرچه در حال حاضر با انحصار برخورد می‌شود اما انحصار به صورت کامل  از بین نرفته است.

افزایش قیمت چادر در ماه‌های اخیر غیرواقعی بود

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: افزایش قیمت چادر نشان می‌دهد، وادرات این کالا در انحصار افراد خاصی است زیرا در ماه‌های اخیر نرخ این کالا غیرواقعی رشد پیدا کرده است.

تکنولوژی موردنیاز تولید چادر مشکی در کشور موجود است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره وضعیت تولید چادر مشکی در داخل کشور، ادامه داد: تکنولوژی موردنیاز تولید چادر مشکی در کشور موجود است اما کیفیت چادر تولیدی نظر تمام اقشار جامعه را تامین نمی‌کند که برای رفع این مشکل باید زمینه اتقاء کیفیت محصولات را فراهم کرد.

ارسال نظرات