خبرهای داغ:

سامانه بارشی در آذربایجان غربی همچنان فعال خواهد بود

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی از پیش بینی بارش سنگین برف خبر داد و گفت: سامانه بارشی همچنان در مناطق مختلف آذربایجان غربی فعال خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۹۱۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: آخرین بررسی و تحلیل ‌نقشه‌های پیش‌یابی بیانگر تداوم فعالیت بارشی در استان است که تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وی به دمای هوای استان طی 24 ساعت آینده اشاره کرد و گفت: تا روز سه‌شنبه دمای هوای استان هیچ تغییری نداشته اما بعد از ظهر روز سه‌شنبه شاهد کاهش چهار تا پنج درجه‌ای هوا خواهیم بود.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی به دمای هوای ارومیه طی 24 ساعت گذشته اشاره و عنوان کرد: سامانه بعدی که یک سیستم بسیارسرد و بسیارقوی است صبح جمعه 4 بهمن وارد استان شده و تا ظهر دوشنبه 7 بهمن موجب بارش بسیار گسترده و سنگین برف در منطقه و استان خواهد شد و همچنین موجب افت بسیار شدید دما و یخبندان شدید می‌شود.

صابری ادامه داد: در صورتی که تغییر چندانی در الگوها نداشته باشیم میزان برف در مناطق زیادی از استان طی سال‌های اخیر بی سابقه خواهد بود.

وی یادآور شد: با نفوذ هوای سرد، امروز در غالب مناطق استان افت نسبی دما خواهیم داشت که با توجه به پوشش برف، شاهد یخبندان زمستانه گسترده در استان خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات