نشست هم افزایی و بصیرتی سرمربی حلقه صالحین در سیرجان برگزار شد

نشست هم افزایی و بصیرتی سرمربی صالحین با سرگروه های حلقه های صالحین بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان درمحل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان برگزار شد. .
کد خبر: ۹۲۱۰۰۵۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نشست بصیرتی وهم افزایی سرمربی بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان با سرگروه های حلقه های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان درمحل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان برگزار شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان؛ این روز را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و افزود: پیوند مردم ایران اسلامی با ولایت یک پیوند ناگسستنی است و به همه جهان این امر ثابت شده است.

علی سلیمی دریابیگی ادامه داد: شناخت دشمن و وقت شناسی در مقابل دشمنان نکته‌ای بسیار مهم است که باید به این مهم توجه داشت.
در ادامه حجت السلام و المسلمین دکتر علوی سرمربی حلقه های صالحین بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت؛حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی و سرمربی حلقه های صالحین بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان ؛ با اشاره به نقش دانشجویان بسیجی درصیانت از ارزشهای والای انقلاب اسلامی،حفظ روحیه جهادی را از مهمترین وظایف دانشجویان بسیجی دانست

ارسال نظرات