رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد در جمع نخبگان مهریز:

شهید سلیمانی جهان را از شر گروهک تروریستی داعش نجات داد

رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با ایمان ، اخلاص ، ولایتمداری و کار جهادی و انقلابی خود، نه تنها منطقه خاورمیانه بلکه جهان را از شر گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش نجات داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۳۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ غلامحسین دشتی سه‌شنبه شب در جلسه مجمع بسیجیان شهرستان مهریز افزود: این شهید با فداکاری خود در نابودی داعش و دشمنان اسلام و مسلمانان حق بزرگی بر گردن همگان دارد و باید برای تداوم راه و اهداف مقدس او همواره تلاش کنیم.
وی ادامه داد: می توان مانند سردار شهید سلیمانی، جهانی فکر کرد و تصمیم گرفت و یک شخصیت بین‌المللی شد همچنان که این سردار شهید توانست با ایجاد فرهنگ ناب اسلامی در جهان برای همیشه در طول تاریخ ماندگار بماند.
معاون سابق سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد اظهار داشت: باید افکار و ایده‌های والای این شهید توسط نهادهای فرهنگی و رسانه‌های گروهی تدوین و به نحو مناسب بین مردم و جوانان فداکار و مومن ترویج شود که به آن سخت نیازمندیم .
دشتی در ادامه تاکید کرد: مردم در ایجاد حکومت نقش اساسی دارند و این موضوع در طول تاریخ ثابت شده است و باید همواره زمینه جلب مشارکت در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور فراهم شود.
مسوول مجمع عالی بسیج استان یزد اظهارداشت: حضور مردم در نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان بسیار موثر است و در انقلاب اسلامی این مولفه به وضوح دیده می‌شود و هر کجا حضور مردم مومن و انقلابی بوده کارها به خوبی پیش رفته است
دشتی به وظیفه کارگروه‌های عضو مجمع بسیج سپاه استان اشاره کرد و بیان داشت: وظیفه این کارگروه‌ها در اصل تولید فکر است و در راستای این فکر درست به ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش پرداخته می‌شود.
همچنین فرماندار مهریز گفت: حضور بسیج در صحنه و فعالیت در عرصه‌های مختلف در خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب اسلامی وظیفه است ،باید همواره مدنظر همگان در جامعه اسلامی قرار گیرد.
رضا زارع‌زاده مهریزی افزود: مشارکت بسیجیان در برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در کنار سایر عوامل نقش مهمی در حل بسیاری از مسائل و مشکلات و خدمت رسانی به مردم و جوانان دارد.
وی تاکید کرد: حضور قوی بسیج در صحنه موجب شکست توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شده است و باید این رویه و هدف مهم روز به روز در جامعه تقویت شود و شاهد مدبریت جهادی باشیم .
کارگروه‌های هفت گانه مجمع بسیجیان مهریز اعم از مدیریت و حکمرانی ، علمی، تحقیقات و فناوری، سیاسی ، فرهنگی اجتماعی، امور قضایی و اقتصاد مشغول فعالیت هستد که بیش از ۳۵ موضوع به عنوان طرح‌های پیشنهادی در گروه‌ها مطرح و در جلسات مختلف ماهیانه اولویت بندی شده‌اند که پس از تبدیل شدن به طرح ، به دستگاه‌های مربوطه شهرستان ارسال می شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات