مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان:

دشمن، از طریق فضای مجازی به دنبال اجرای نقشه های خود است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)گفت: متاسفانه امروزه دشمنان به ویژه از طریق رسانه ها و فضاهای مجازی و تبلیغات مسموم به دنبال اجرای نقشه های شوم خود در کشورمان هستند.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۵۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام حسن بیگدلی در اختتامیه  بزرگترین رویداد تولیدات دیجیتال بسیج در زنجان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید سردارحاج قاسم  سلیمانی اظهارداشت:حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید نشان دهنده نفوذ معنوی وراهبردی در قلوب مردم بوده و اقتدار و محبوبیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اهمیت فضای مجازی افزود: امام خامنه ای دغدغه فرهنگی و غفلت از آسیب های فضای مجازی را مطالبه کرده اند چنانچه ایشان در بیانات فرهنگی وسیاسی خود عموما  یادآور می شوند که من به اندازه مسائل فرهنگی نگران فضای مجازی هستم .

وی با اشاره به سخن رهبری مبنی براینکه اگر امروز رهبر انقلاب  نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم،تصریح کرد:اهمیت فضای مجازی بسیار بالا بوده چراکه  دشمن در تلاش است تا از طریق این فضا بر عقول و قلوب مردم تسلط پیدا کند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه فضای مجازی تاثیر گذاری وهم تاثیر پذیری عمیقی ایجاد میکند،خاطرنشان کرد:نداشتن برنامه،هدفمند نبودن ومدیریت نکردن این فضا یعنی اینکه خط مقدم را خالی کرده ایم.

این مسئول  به هجمه های دشمن از طریق فضای مجازی اشاره کرد و افزود: ما در همه زمینه ها بجز عرصه فضای مجازی تحریم نیستیم چرا که دشمن از این طریق به دنبال اجرای نقشه های شوم خود است.

وی ادامه داد: مواجهه فعال و مبتکرانه با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در سطح استان  برای استفاده از فرصت‌ها و مقابله با تهدیدات، آموزش عمومی و فرهنگ‌سازی در جهت  استفاده از فضای مجازی ، هوشیارسازی مخاطبان در مورد مخاطرات فضای مجازی و افزایش انگیزه در مردم و بسیج عمومی آنان برای مقابله با مخاطرات آن در زندگی فردی و اجتماعی سبب افزایش کیفیت وتاثیر پذیری فضای مجازی میشود.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه باید ابتکار عمل را به‌دست گرفت و تهدید های فضای مجازی به را به فرصت تبدیل کرد تا از ایجاد فاصله میان نسل‌ها جلوگیری کرده و از این معادله عقب نماند، تاکید کرد: افراد نخبه در زمینه فناوری اطلاعات بایستی خوراک متناسب با فضای فرهنگی و اجتماعی جامعه تولید و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داده ودر بحث فضای مجازی نیزمیبایست به اندازه نیاز مخاطب غنی سازی صورت بگیرد.

 

 

ارسال نظرات