فرمانده سپاه کربلا:

مصرف گرایی در فضای مجازی نوعی برده داری در عصر جدید است

نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی ویژه فعالان فضای مجازی بسیج استان در ساری با حضور سردار بابایی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۵۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

مصرف گرایی در فضای مجازی نوعی برده داری در عصر جدید است

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی ویژه فعالان فضای مجازی بسیج استان در ساری، با اظهار اینکه عصر کنونی با شتاب در حوزه فضای مجازی و دیجیتال در حال حرکت است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با وجود جوانان انقلابی در حوزه فضای مجازی و دیجیتال به پیشرفت‌هایی رسیده‌ایم که در گذشته وجود نداشت.

وی با اظهار اینکه با بهره گیری از نرم افزارهای دیجیتالی می‌توان بسیاری از کارها را از راه دور مدیریت کرد، تصریح کرد: در جنگ آمریکا و عراق وسرنگونی صدام، با استفاده از جنگ روانی. بدون شلیک گلوله، این هدف محقق شد و این ناشی از اهمیت حوزه سایبری و مجازی است.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی بخش زیادی از زندگی مردم را دربرگرفته و همگانی شده است، یادآور شد: بسیاری از تولیدکنندگان محصولات خود را از طریق فضای مجازی و اینترنتی به فروش می‌رسانند و این نشان می‌دهد بازار فضای مجازی متنوع و گسترده است.

فرمانده سپاه کربلا، با تاکید براینکه شیطان بزرگ برای تغییر اندیشه‌ها و فرهنگ‌ها، کاملاً ورود پیدا کرده خواستار آمادگی و هوشیاری در این زمینه شد و گفت: تمام امید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان است درحالی که دشمن دوست ندارد، وابستگی رااز آنان قطع کنیم.

به گزارش مهر،سردار بابایی در همین رابطه افزود: درحالی که مفهوم وابستگی این است که افراد مصرف کننده باشند، و این نوعی برده داری شیک در عصر جدید است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ورود بسیج به فضای سایبری و مجازی تصریح کرد: باید فرهنگ شرافت و مظلوم یاری را با کمترین هزینه و با نفوذ بسیار قوی از طریق فضای رسانه و مجازی به قلب جوانان سایر کشورها منتقل کنیم و باید با همت جوانان از تکثیر ویروس خطرناک و کشنده فرهنگ وحشی دشمنان جلوگیری کنیم.

در این مراسم از برترین‌های اولین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها