خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

نظام جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی ذلت را نمی‌پذیرد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: نظام جمهوری اسلامی نه تنها خود زیر سلطه آمریکا نخواهد رفت بلکه کشور‌های منطقه را نیز از ذلت نجات می‌دهد
کد خبر: ۹۲۱۰۹۳۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) در دیدار با مدیرکل اداره پست استان سمنان بیان کرد: جامعه و نظام ما دارای مسئولینی معتقد و با ایمان است و بخش عمده‌ای از مسئولین این گونه پاک و زحمتکش هستند و این بسیار ارزشمند است.

دامغانی افزود: خوشبختانه مسئولین مجموعه اداره پست نیز از این قائده مستثنی نیستند؛ آنچیزی ک. امروز نیاز کششور است و آقا طی چند سال اخیر خیلی به آن اشاره می‌کنند افزایش امید و وحدت است که جز راهبرد‌های اصلی نظام است و درتقابل راهبردی است که دشمنان رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی علاوه بر کاهش مشکلات مردم جزء کار‌های امیدافرین به شمار می‌رود؛ حوزه خدمت رسانی دارای حوزه وسیعی است و هر کسی در هرجایی با اخلاص عمل کند برکت را به مجموعه می‌آورد؛ در انقلاب یکی از عرصه‌هایی که هرکس می‌تواند دین خود به شهدا را ادا کند همین بااخلاص بودن است.

وی با اشاره بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: شما اگر رفتار ایشان در مکان‌های مختلف را ببینید مشاهده می‌کنید که به شدت سعی میکنند وحدت را حفظ کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر اهمیت فضای مجازی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن از بستر فضای مجازی استفاده خوبی می‌کند و ابزار در حال حاضر دشمن محسوب می‌شود ما نیز باید بیشتر در این عرصه فعالیت داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان ما به دنبال ایجاد تفرقه هستند؛ ولی هر کدام از ما که تلاش کنیم وحدت در کشور شکل بگیرد این خود به نوعی جهاد است و در تقابل راهبرد دشمنان است؛ جهاد یعنی تلاش ویژه‌ای که در مقابل دشمن انجام شود.هر کسی که در این مسیر حرکت کند خداوند او را عاقبت به خیر می‌کند.

دامغانی تصریح کرد: آمریکا تمام جهان را چند تقسیم کرده و برای هر منطقه یک فرمانده نظامی قرار داده و رویکرد او این است که جهان باید برای آن‌ها باشد؛ بنابراین همه جهان تقریبا حتی ابرقدرت‌ها زیر سلطه آن‌ها رفته و تنها کشوری که نه تنها خودش زیربار ذلت نرفته بلکه سعی دارد کشور‌های منطقه را از سیطره آن‌ها خارج کند ایران است و اینکه ایران می‌گوید ((انتقام ما از امریکا انتقامی راهبردی است و آن هم خارج شدن امریکا از منطقه است)) برای امریکا به شدت دردناک است واین حقیقتا برای ما افتخار است و قدرت ما نشان دهنده جایگاه نظام جمهوری اسلامی است.
 
در ادامه این دیدارنصرت الله مشیری ضمن تشکر از اقدامات اخیر سپاه پاسداران در انتقام خون سردار سلیمانی از فعالیت‌های سپاه به عنوان یک ارگان انقلابی و همیشه در صحنه حمایت کرد و عنوان کرد: امید است ما نیز توفیق شهادت پیدا کنیم و افتخاریست که همیشه به عنوان یک بسیجی در رکاب سپاه بمانیم.
 
به گزارش بسیج، در این دیدار تمبر چهل سالگی انقلاب که چندی پیش در یادواره شهدای فرهنگی استان سمنان رونمایی شده بود به سردار حمید دامغانی فرماندهی سپاه استان سمنان اهدا گردید.

در پایان این مراسم نیز تمبر اختصاصی سردار دامغانی توسط مدیرکل اداره پست استان سمنان به پاس زحمات وی در امور مردمی و بسیجیان و خدمت رسانی به آحاد مردم تقدیم گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها