امام جمعه زرند در جمع نمازگزاران این شهر گفت:

دفاع از امامت و ولایت درس مهم حضرت زهرا (سلام الله علیها)است

مهمترین درس حضرت زهرا(سلام الله علیها)این است که حق را بشناسید و به حق عمل وازآن دفاع کنید . باطل را هم بشناسید و از آن مبری بجویید . به تعبیر دیگر بزرگترین درس ایشان استقامت در دفاع از امامت و ولایت است .
کد خبر: ۹۲۱۰۹۴۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
امام جمعه زرند در جمع نمازگزاران این شهر گفت:

دفاع از امامت و ولایت درس مهم حضرت زهرا (سلام الله علیها) است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند درخطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت:: مهمترین درس حضرت زهرا (سلام الله علیها) برای ما این است که به ما می‌گویند شما حق را بشناسید و به حق عمل کنید و از حق دفاع کنید. باطل را هم بشناسید و از آن مبری بجویید. به تعبیر دیگر بزرگترین درس حضرت زهرا (سلام الله علیها) استقامت در دفاع از امامت و ولایت است.

وی افزود: مهمترین درس حضرت (سلام الله علیها) دفاع از امام حق و مبارزه با امام باطل است. البته حضرت زهرا (سلام الله علیها) الگوی بشریت و الگوی تمام مسلمانان است مخصوصا الگوی زنان دنیا و همه بانوان مسلمانان است. ایشان هم الگوی مردان و هم الگوی زنان هستند. درس‌های زیادی را می‌توان از حضرت زهرا (سلام الله علیها) آموخت، هم از مسائل شخصی و خانوادگی و هم مسایل سیاسی و هم مسئله عبادی، در باب همسرداری، حجب و حیا وعفت و پاکدامنی این‌ها درس‌های بزرگی است

وی با توجه به زندگی سیاسی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و دفاع از حق یادآور شد:دفاع از ولایت ودفاع از امیرالمومنین (علیه السلام) است. او یگانه حامی ولایت است و در دفاع از امامت علی (علیه السلام) خطبه خواندند و سخنرانی کردند، شبانه در خانه اصحاب آمدند و اصحاب شب‌ها می‌گفتند: ما کمک و همراهی می‌کنیم، ولی روز که می‌شد خود را پنهان می‌کردندو کمک نمی‌کردند و هرچه حضرت زهرا (سلام الله علیها) درخواست کرد و طلب یاری و کمک خواست کسی ایشان را یاری نکرد، ما ملت ایران می‌خواهیم برخلاف مردم آن زمان، حضرت زهر (سلام الله علیها) ا. را یاری کنیم. آن‌ها جواب حضرت را ندادند، ولی ما بعد از ۱۴۰۰ سال می‌خواهیم به حضرت بگوییم ما در صحنه ایم تا شما را یاری می‌کنیم. یاری حضرت زهرا (سلام الله علیها) دفاع از امامت امیرالمومنین علی (علیه السلام) و دفاع از امام و پیشوای حق و همین طور کنار گذاشتن امام باطل است. این جواب و یاری من و شماست

امام جمعه زرند در پایان مهمترین درسی که حضرت به ما می‌دهند این است که امام و رهبر حق را بشناسیم و پیروی کنیم. افزود: امروز امام باطل را هم بشناسیم و آن را کنار بگذاریم. امروز رأس همه باطل و رأس همه منکرات استکبار جهانی به رهبری امریکاست. چقدر فساد و ناامنی زیاد شده است، هر بدبختی را که امروز گریبان جامعه بشری را گرفته است سرمنشا آن امریکاست. درس حضرت زهرا (سلام الله علیها) این است که امروز امام حق و پیشوای حق را که، ولی فقیه است بشناسیم و از ولایت فقیه تبعیت کنیم. ولی فقیه امروز امام حق جامعه ماست، پرچمدار حق ایشان است، حالا هر سلیقه سیاسی داشته باشید. درس حضرت زهرا (سلام الله علیها) شناخت و پیروی از امام حق و اعتماد به پیشوای حق که جانشین حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و امروز این پرچم بر دوش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (حفظ الله تعالی) است که اطاعت از ایشان منشأ پیشرفت کشور، نظم در بین ملت و جلوگیری از اختلاف و چند دستگی بین مردم است و امروز این سد بزرگ را دشمن با برنامه ریزی‌های خودش مورد آسیب قرارداده است وباید خداوند متعال را شاکر وشپاشگذار از این نعمت بزرگ ولایت باشیم.
 
ارسال نظرات