‍ مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی زنجان در گفتگو با «بسیج» خبر داد:

تشکیل گردان های جهاد شهید سلیمانی در راستای تشکیل هسته های مقاومت

مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت:در راستای تشکیل هسته های مقاومت، گردان های جهاد و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج دانشجویی ثبت نام می کند.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۹۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
میثم سلطانی در گفتگو با خبرنگار دانشجویی خبرگزاری بسیج بیان کرد: گردان‌های جهاد و مقاومت در راستای تشکیل هسته‌های مقاومت برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی از بین دانشجویان و نیز ادوار بسیج دانشجویی ثبت نام می‌کند.


وی با اشاره به اینکه سازماندهی دانشجویان در قالب گردان خیبر و بدر و انصار است، خاطرنشان کرد:بسیج دانشجویی در مسیر رسالت خویش که تربیت نیرو‌های تراز انقلاب اسلامیست ونیز در راستای لبیک به روحیه مقاومت و جهادی فراوان در بین جوانان دانشجو این اقدام مهم را انجام می‌دهد.


مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه پیام این گردان‌ها نابودی رژیم غاصب و کودک کش و آزادی قدس شریف و نیز زندگی مسالمت آمیز توام با صلح و آزادی بدون آمریکاست؛ افزود: دانشجویان حق طلب و حقیقت خواه در این دوره آموزش‌های تربیتی، تشکیلاتی، رزمی و نظامی را خواهند گذراند که این کار موجب تقویت هسته‌های مسئله محور در دانشگاه‌ها می‌شود.


وی ادامه داد:اهداف گردان‌های جهاد و مقاومت ایجاد، تقویت و ارتقای روحیه جهاد و شهادت و آمادگی رزمی جهت دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و نقش آفرینی و جریان ساز بودن در عرصه‌های جنگ نرم و سخت میباشد که در چندین مرحله انجام می‌شود.


سلطانی در پایان اعلام کرد: دانشجویان علاقمند می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و نام دانشگاه خود به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۴۰۳ و ثبت نام اولیه در سایت gordan.rafda.ir را انجام دهند که آموزش‌ها بعد ثبت نام انجام خواهد شد.


گفتنی است دانشجویان پس از گذراندن دوره‌ها در گردان‌های جهاد و مقاومت سازماندهی خواهند شد.
ارسال نظرات