مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در گفتگو با«بسیج»

شب شعر به یاد سردار دل‌ها در زنجان برگزار می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: شب شعر و خاطره گویی به یاد سردار دل‌ها در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۱۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
سید سجاد موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شب شعر و خاطره سردار عشق در زنجان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به موضوعات شب شعر و خاطره گویی ادامه داد:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امام و شهدا و انقلاب اسلامی از موضوعات در نظر گرفته شده این ویژه برنامه می‌باشند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه برنامه می‌توانند اشعار خود را در همه قالب‌های شعری و به دو زبان فارسی و ترکی ارسال نمایند، افزود: اشعار منتخب به صورت کتاب چاپ و در اختیار هنرمندان و مخاطبان قرار گرفته و به صاحبان آثار منتخب نیز جوایزی اهدا می‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد:علاقه‌مندان میتوانند آثار خود را تا روز ۱۲ بهمن سال جاری به دفتر بسیج هنرمندان استان زنجان واقع در فرهنگسرای امام خمینی (ره) ارسال نمایند.

وی در پایان یادآور شد: این ویژه برنامه روز چهارشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۱۶ در سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات