خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه ملت‌ها هستند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: حضرت فاطمه (س) به معنای واقعی کلمه الگویی بی‌بدیل برای همه ملت‌ها هستند.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۵۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی در مراسمی که به مناست ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها در جمع کارکنان ستاد سپاه سلماس برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه سلام الله علیها در ولایت‌پذیری، حمایت از سنگر ولایت و امامت باید الگوی ما باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت فرمانده نیروی قدس اشاره کرد و ادامه داد: ما باید همچون سردار سلیمانی تابع امر ولایت و رهبری باشیم، ایشان متعلق به یک جریان سیاسی خاص یا استان نیستند بلکه متعلق به جبهه مقاومت هستند.

این مسوول اضافه کرد: ایشان با ویژگی‌هایی که داشتند شجاعانه و با تدبیر در برابر دشمنان منطقه ایستادند و با رشادت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه خود بدون منت از مردم مظلوم در جنگ دفاع کردند.

وی افزود: دو روز مهم را رهبر معظم انقلاب به عنوان یوم الله نامیدند یکی از آنها زمان تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگری روز پرتاپ موشک به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق بود.

رضایی با اشاره به اینکه خداوند همیشه فریادرس ماست، گفت: خدایی که با ریزه های سنگ اصحاب فیل را نابود کرد، خدایی که با تار عنکبوت، پیامبر خود را در یک غار حفظ کرد، در تمامی حوادث و فتنه ها هم یار و یاور ملت مسلمان منطقه خواهد بود و ما باید امیدوار به رحمت واسعه الهی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات