خبرهای داغ:

راه‌اندازی کارگاه تولید چیپس میوه توسط بانوی کارآفرین ارومیه‌ای

مدیر کارگروه اشتغال سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آذربایجان غربی از آمادگی کارشناسان این مجموعه برای راه‌اندازی کارگاه تولید چیپس میوه و خرید تضمینی محصولات خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۱۴۲۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

 آرزو سلطان‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: با عنایت به اینکه در سال رونق تولید قرار گرفته‌ایم، برای حمایت از کارآفرینان تازه‌کار و کسانی که برای ورود به عرصه تولید من جمله تولید چیپس میوه راغب هستند گام برداشته می‌شود، بنابراین افراد علاقه‌مند برای فعالیت در این زمینه می‌توانند با شماره «09145579763» تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را باید عملیاتی کنیم، اضافه کرد: با الهام از منویات ایشان به این عرصه وارد شده‌ایم و در تلاش هستیم تا جایی که می‌توانیم برای راه‌اندازی مشاغل جدید کمک کنیم تا از این رهگذر افراد جویای کار جذب شوند.

این کارآفرین موفق نام‌گذاری سال جدید با عنوان رونق تولید را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: همه مسوولان، فعالان اقتصادی و آحاد جامعه هر کدام به سهم خود برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال باید گام بردارند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه استان ما به لحاظ اینکه قطب کشاورزی محسوب می‌شود، بنابراین ظرفیت بالایی برای تولید چیپس میوه دارد، بیان کرد: این ظرفیت مهم و استعداد استان نباید مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات