خطیب جمعه شهرستان کوهبنان

انسان باید به دنبال عاقبت بخیری باشد ولی در صورت کوتاهی در انجام‌دستورات دین به این مهم دست نخواهد یافت.

حجه الاسلام جعفری بیان داشت: انسان برای رسیدن به کمال باید از تاریخ بهره ببرد راه و سیره انسان های خوشبخت را طی کند و از راه و روش گمراهان پرهیز نماید .
کد خبر: ۹۲۱۱۵۳۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با ایام فاطمیه مراسم روضه خوانی و قرائت زیارت حضرت زهرا (س) به یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و‌ شهید علی رضا قربانی با حضور جمعی از عاشقان و ارادتمندان به بی بی دو عالم در مجتمع آدینه شهر کوهبنان برگزار شد.  

در این مراسم‌حجت الاسلام عباس جعفری گفت: سفارش شده که انسان از خدا عاقبت بخیری را درخواست کند چون برخی افراد ابتدای کار را خوب شروع می کنند ولی در وسط کار تغییر مسیر می دهند که خسران عاقبت کار آنان است اما گروهی از ابتدا خوب شروع می کنند و خوب به  پایان می رسانند که این گروه جز سعادتمندان هستند .

وی خاطر نشان کرد: انسان باید به دنبال عاقبت بخیری باشد ولی در صورت کوتاهی در انجام‌دستورات دین به این مهم دست نخواهد یافت.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: خداوند راه مستقیم را به انسان نشان داده گرچه در رسیدن به مقصد  دشمنان در کمین انسان قرار دارند.

وی بیان داشت: انسان برای رسیدن به کمال باید از تاریخ بهره ببرد راه و سیره انسان های خوشبخت را طی کند و از راه و روش گمراهان پرهیز نماید .

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: اگر انسان مراقبت نکند شیطان درون و بیرون ، مال و ثروت ، پست و مقام و.... ممکن است باعث لغزش او شوند .

وی ابراز داشت: طلحه و زبیر از جمله کسانی بودند که در رکاب پیامبر اکرم (ص) و مولای متقیان شمشیر زدند اما در نهایت بخاطر پست و مقام و دنیا طلبی خسران دنیا و آخرت را به جان خریدند.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد:کسانی که در حادثه کربلا در برابر امام حسین(ع) قرار گرفتند یا کسانی که امروز در مقابل انقلاب و ولایت قرار گرفتند گرفتار هوی و هوس و دنیا طلبی شدند.

ارسال نظرات