خبرهای داغ:

سردار سلیمانی مکتب و راه مبارزه با استکبار جهانی

نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس گفت: سردار شهید سلیمانی را با چشم یک مکتب و راه و مدرسه درس آموز باید نگاه کرد تا اهمیت آن مشخص شود
کد خبر: ۹۲۱۱۵۴۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
سردار سلیمانی مکتب و راه مبارزه با استکبار جهانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد عباسی در محفل زهرایی روایتگری شهدا و ایثارگران شهرستان شاهرود در منزل ایثارگر جانباز عباس اکبریان در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اعتقاد عملی به مبارزه با شکر و کفر از ویژگی بارز شهید سلیمانی بود که برگرفته از اعتقاد امام راحل است.
وی با بیان اینکه کفر یعنی پوشاندن، چون می‌دانند حق کجاست و چیست می‌پوشانند مانند ابوسفیان و معاویه و طلحه و زبیر و انقلاب اسلامی هم از این افراد داشته و دارد به این موضوع اشاره کرد که در مکتب اسلام یا ما باید کفر و شرک را محو کنیم یا به شهادت برسیم و روزگار سلطه آن‌ها را نبینیم گفت: یا شهادت یا پیروزی این دو راه است و راه سومی نیست و در مکتب ما هر دو پیروزی است.
عباسی با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی را با چشم یک مکتب و راه و مدرسه درس آموز باید نگاه کرد تا اهمیت آن مشخص شود افزود: امام راحل تاکید دارند مبارزات آشتی ناپذیر علیه مستکبرین ادامه دارد و از آزادی خواهان پشتیبانی می‌کنیم و حق گرفتنی است و حاج قاسم در صف اول و خاکریز اول مبارزه با کفر بود که تمام شدنی نیست، چون جنگ بین حق و باطل و اولیا خدا و اولیا طاغوت است.
وی تصریح کرد: آمریکا شیطان بزرگ و تروریست به ذات است و از بدو تأسیس این دولت سراسر تروریست و قتل و غارت است و حاج قاسم مرد این مبارزه است در نوک خاکریز.
این نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس با بیان اینکه تعارض داریم بین مذاکره و مبارزه و تمام مشکل کشور هم این تعارضه است گفت: تعارض یعنی در برابر هم بودن و مزاحم هم بودن، چون بین مذاکره و مبارزه سنخیتی ندارد و ما با مبارزه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندیم نه مذاکره، امام راحل اعتقاد داشت اگر دین خدا را یاری کنید، خداوند کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه اعتقاد به خدا احتیاج به ابزار دنیایی ندارد اظهار کرد: حاج قاسم چهل سال سابقه مبارزه با استکبار داشت و اینقدر محبوب و عزیز دل شد که فقط بیش از ۵۰ نفر زیر تابوتش فدا شدند، مردم زیر تابوت حاج قاسم قیامتی به پا کردند و جزو یوم الله شد.
عباسی خاطر نشان کرد: حاج قاسم شاگرد ممتاز مکتب روح الله بود، زمانی که استکبار جهانی آمدند خاورمیانه جدید بوجود بیاورند همان زمان قاسم سلیمانی رفت آن طرف و جنگ ۳۳ روزه را حاج قاسم هدایت کرد و در جنگ ۴۸ ساعته نوار غزه حاج قاسم هدایت کرد.
وی با بیان اینکه هرجا علم مبارزه روی دوش ما بود پیروز شدیم مانند دوران دفاع مقدس عنوان کرد: آمریکا ابهت پوشالی دارد و ما شکستیم و به جهان ثابت کردیم و حتی می‌توانیم حمله کنیم و شکست دهیم و این نشان از آن دارد که اگر ملت خدا را یاری کند و باور به غیب باشد و روی پای خود بایستد خداوند کمک می‌کند.
این راوی دفاع مقدس با اشاره به سوره فیل که خداوند بیان می‌کند آیا ندیدی خدا با اصحاب فیل چه کرد؟ با پرنده کوچک که سجیل (گل خشک شده) داشت در منقار چه کرد؟ سپاه فیل مثل کاه جویده شده شدند و نماد زور و سرمایه و قدرت چه شد در دست پرندگان کوچک.
وی ادامه داد: قاسم سلیمانی نماد مقاومت و فرمانده محور مبارزه با استکبار و در رأس همه آمریکا و عامل اتحاد مستضعفین خدامحور و خداباور و نماد اقتدار و عزت و محبوب مردم است و آمریکا با افتخار بیان می‌کند ما ترور کردیم.
عباسی با اشاره به اظهارات آقای ظریف در مصاحبه با هفته نامه اشپیگل آلمان گفت: آقای ظریف بیان می‌کند با اینکه قاسم سلیمانی ترور شده ما سر میز مذاکره می‌آییم و شرط آن است که تحریم‌ها را بردارید و می‌گوید نه سخنان من تحریف شده است؟! اما رهبری در نمازجمعه فرمودند: ما با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد و مردم هم تایید کردند و شما مگر کر هستید و نشنیدید؟!
وی اضافه کرد: بین مذاکره و مبارزه تعارض داریم که ملت فریاد می‌زند انتقام بعد اسیر ابهت پوشالی آمریکا شدیم که با غول رسانه خود را تحمیل می‌کند.
عباسی با بیان اینکه با موشک نقطه زن عین الاسد را زدیم، اما آن‌ها کاری نکردند افزود: رهبری انقلاب تاکید دارند کسانی که از مذاکره دم می‌زنند یا الفبای سیاست را نمی‌دانند یا غیرت انقلابی ندارند، بعد مذاکره در این شرایط که اسرائیل در محاصره است و دنیا در آستانه جنگ جهانی قرار گرفت، تفکر داعش تمام شد، آمریکا از سوریه بیرون رانده شد و میلیون‌ها عراقی به خیابان‌ها ریختند و خروج آمریکا را خواستار شدند، این تعارض مانند زمان جنگ است که امام راحل فرمود: جنگ در راس امور است و متاسفانه عده‌ای توجه نداشتند.
وی با بیان اینکه اگر همه ملت در آژیر قرمز آماده باش صددرصد در مقابل آمریکا قرار گرفتیم، اما آماده باش نبود، چون مذاکره را دنبال می‌کنند نه مبارزه را، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کنار گذاشتیم و آماده باش ندادیم.
این نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس با اشاره به اینکه چرا قاسم سلیمانی را زدند؟ چون فشار حداکثری را با میز مذاکره بدست بیاورند گفت: حاج قاسم از استعداد بالقوه نیرو‌های مردمی منطقه سپاهی ایجاد کرد و دست جامانده حاج قاسم به ما می گوید هدفمان قدس است و فراموش نکنید.
در این مراسم حاج علیرضا غضنفری با شعر خوانی در وصف حضرت زهرا(س) و حاج قاسم سلیمانی پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها