نماینده سابق ولی‌فقیه در امور حج و زیارت:

دشمن برای ایجاد اختلاف در جامعه هزینه کرده است

نماینده سابق ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: دشمن برای ایجاد اختلاف در جامعه سرمایه‌گذاری می‌کند و این تفرقه‌افکنی کار امروز هم نیست.
کد خبر: ۹۲۱۱۶۱۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر در حسینیه ثارالله کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: اولین ایام فاطمیه‌ای است که ما شهید حاج قاسم سلیمانی را در میان جمع عزاداران بیت الزهرا در بین خودمان نداریم. شهادت حاج قاسم حقیقتا ضایعه بزرگی است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: همه شهرهای ایران داغدار بودند و برای حاج قاسم مراسم برگزار کردند که عشق مردم ، نشان از اخلاص و ولایتمداری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

وی گفت: گاهی در پرواز از تهران به کرمان همراه حاج قاسم می‌شدم و می‌دیدم که مانند یک انسان معمولی در پرواز حضور داشت و هیچ امتیازی برای او قائل نشده بودند این عشق واقعی به خدا و پیغمبر حاج قاسم محبت او را در دل مردم قرار داد.

این مقام مسئول افزود: امروز در چهل سالگی انقلاب مردم این چنین در تشییع جنازه یک سرباز ولایت شرکت می‌کنند تا ولایتمداری خود را ثابت کنند اما در زمان امام علی(ع) کسی به کمک امام و حضرت زهرا(س) نیامد و تحلیل تاریخ برای ما عبرت‌آموز است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در امور حج و زیارت اظهار داشت: نقش رهبری در جامعه امروز برای کشور بسیار گسترده است

وی تصریح کرد: در زمان حضرت علی(علیه السلام ) وصایای پیغمبر(صلی الله علیه و آله ) در موارد مختلف کم کم به فراموشی سپرده شد و آدم‌هایی در بدنه نظام آن روز نفوذ کردند و جامعه را منحرف کردند.

این مقام مسئول گفت: معاویه رسما به مردم می گفت «من می‌خواستم به حکومت برسم و رسیدم و کاری با دین ندارم » مردم را با یاس و ناامیدی از مسیر و راه پیغمبر جدا کرد و موفق شد مردم را تقسیم و در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

قاضی‌عسکر افزود: کار به جایی رسید که امام علی(ع) فرمود « ای کسانی که به ظاهر مرد هستید اما بویی از مردانگی نبردید، ای کاش من شما را تا به حال ندیده بودم و اصلا شما را نمی‌شناختم»

نماینده سابق ولی‌فقیه در امور حج و زیارت عنوان کرد: جامعه اسلامی باید همیشه وحدت و یکپارچگی و همبستگی خود را حفظ کند و اگر غیر این باشد جامعه آسیب می‌بیند.

وی تصریح کرد : جامعه ما باید وحدت خود را همراه با پیروی از مقام معظم رهبری حفظ کند تا به موفقیت دست پیدا کند ، تفرقه‌افکنی یکی از سیاست دشمن برای رسیدن به منافع خود است .

قاضی‌عسکر با اشاره به اینکه اختلاف سطح علمی و زبانی، اختلاف نژادی و اختلاف فکر و اندیشه به جامعه ضربه نمی‌زند گفت: اما اختلاف افکار باید حول یک محور بیاید تا در عمل متحد باشیم.

وی افزود: اصول نظام رهبری، قانون اساسی و رای مردم است و باید طبق ارکان نظام حرکت کرد و در چارچوب ویژگی‌های نظام اسلامی وحدت داشته باشیم.

نماینده سابق ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: دشمن برای ایجاد اختلاف در جامعه سرمایه‌گذاری می‌کند و این تفرقه‌افکنی کار امروز هم نیست.

قاضی عسکر خاطر نشان کرد: سردار بزرگ اسلام توانست با کمک ملت‌های منطقه داعش را شکست دهد، داعشی را که آمریکا آن را برای تفرقه‌افکنی در جامعه مسلمین ایجاد کرده بود.

 

ارسال نظرات