گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در پایگاه فاطمه الزهرا ،حوزه عصمتیه برگزار شد

حجت الاسلام انصاری در جمع بسیجیان: بنیادگرایی مثبت شهید سلیمانی می سازد و امروز تفکر بسیج،پرچمدارش مقام معظم رهبری هستند،سردار سلیمانی سرباز این تفکر است و اینجور سربازان عجیب و غریبی دارد.
کد خبر: ۹۲۱۱۷۹۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:پایگاه فاطمه الزهرا ،حوزه عصمتیه گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در پایگاه برگزار کرد .
در این مراسم حجه الاسلام  انصاری در جمع مردم محله گفت: در زمان دفاع مقدس صدام شهرهای ما را میزد،وقتی از امام اجازه گرفتند که ما هم شهرهای عراق را بزنیم،امام فرمودند،نه،شهرها محل زندگی مردم و زن وبچه ها است،سربازان و سرداران ما با دست بسته می جنگیدند و تابع قوانین و مقررات بودند و نمونه بارز آن سردار شهیدمان است.
وی گفت: بنیادگرایی مثبت شهید سلیمانی می سازد و امروز تفکر بسیج،پرچمدارش مقام معظم رهبری هستند،سردار سلیمانی سرباز این تفکر است و اینجور سربازان عجیب و غریبی دارد.
از امام (ره)پرسیدند چگونه شیعیان را بشناسیم فرمودند :یکی در مواقع نماز،یکی در مواقع حقوق ،ببینید نسبت به حقوق دیگران چگونه رفتار می کند عده ای می گویند سردار سلیمانی یک تفکر است ولی او نتیجه یک تفکر است نیتها و گفته های افراد صالح کاملا در یک قرار درست است چون در فکر این افراد بنیاد صحیحی شکل گرفته و پایبندی به آن بنیاد باعث شده که آن افراد کنترل چندانی نخواسته باشند تجمل پرستی،پولدار و فقیر را سبب نمی شود،تفکر تجمل پرست،فقیر هم که باشد تجمل پرست است بنیادگرایی بهتر است در مدارس و به عنوان یک ملاک بر روی بچه ها کار شود.
انصاری افزود: امام صادق (ع)فرمودند:در اصراف همین بس که لباسی که برای بیرون خانه باید پوشیده شود در خانه بپوشیم ،عده ای متوجه نمی شوند که ما در بسیج چه کارهایی را انجام میدهیم،امروز بسیج دشمنان زیادی هم دارد عده ای با تکثر نیروهای نظامی و انتظامی مخالف هستند در جوامع شبه دیکتاتوری این اصلا معنا ندارد ما در کشورمان و با طرز تفکری که داریم گروه های مختلفی را تشکیل داده ایم، حشد الشعبی همان نمونه بسیج در کشور ما می باشد با شهادت ابومهدی المهندس و سردار بزرگ کشورمان لطمه عجیبی به این مجموعه ها خورده است هرچند که افراد دیگری برای ادامه کار داریم و شهادت آنها ضربه بدی بود.
مجموعه سخنرانی هایی که مقام معظم رهبری در مورد سردار گفتند تاکنون در مورد هیچ کس نه دیده ام و نه شنیده ام شهادت سردار اتفاق سنگینی بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات