در نشست حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:

ایجاد نظام الهی و ولایی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

"خوانساری" در نشست حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد نظام الهی و ولایی را از مهمترین دستاوردهای ان برشمرد و افزود: جریان انقلابی و حزب الهی ولایت مدار,خودباور,ساده زیست و پرتلاش است .
کد خبر: ۹۲۱۳۶۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر نشستی در حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید.
"خوانساری" در این نشست با اشاره به این واقعیت که دشمن درباره چگونگی برخورد با کشور ایران مستاصل گردیده است افزود:ما در برابر هر برهانی فرصتی را ایجاد نمودیم و نظام در برابرمشکلات واکسینه شد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات کشور در سال1342 تا بهمن1357 از قبیل کودتا,ترور,سازمان مجاهدین خلق,تحریم ها ,جنگ ,بمباران و...تصریح کرد:ما بعد از 8 سال جنگ تحمیلی یک کشوری اواره داشتیم ولی با سازندگی و همت بلند الان در 5 حوزه علمی استراتژیک جز کشورهای برتر دنیا هستیم.ما در حوزه انرژی هسته ای,ماهواره,سلولهای بنیادی ,نانو تکنولوژی, علم و فناوری دیجیتال دارای رتبه های برتر دنیا هستیم.دشمن برروی پیشرفتهای ما مانور نمیدهد دشمن بر روی نقاط ضعف ما دست می گذارد.
سخنران نشست در ادامه در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد نظام الهی و ولایی را از مهمترین دستاوردهای ان برشمرد و افزود:ما از زیر چتر طاغوت خارج و در زیر لوای الهی قرار گرفتیم و ما پرچم" هیهات من الذله "عاشورا را برافراشته نمودیم .
وی دومین دستاورد انقلاب را تربیت و پرورش انسانهای بزرگی چون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی,شهید حججی برشمرد و خاطرنشان کرد:.انقلاب اسلامی به ایران اقتدار و عزت داده است .
"خوانساری"در ادامه با تصریح اینکه هرگاه به ارمانهای انقلاب اسلامی منتقدانه عمل نمودیم پیروزی شدیم , خاطر نشان کرد:جریان انقلابی و حزب الهی ولایت مدار,خودباور,ساده زیست و پرتلاش است .جریان انقلابی به نصرت الهی معتقد است .
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات