خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی در 41 سال گذشته همواره در حال جهاد بوده است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: مردم آذربایجان غربی در 41 سال گذشته همواره در حال جهاد بوده‌اند و در جنگ نرم و سخت حضور داشته‌اند.
کد خبر: ۹۲۱۴۱۰۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از ارومیه، رحیم عباس‌زاده امروز در اولین جشنواره جهادگران و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی، اظهار کرد: مردم ما در 41 سال اخیر هم جهاد سخت هم جهاد نرم با چندین کشور را تجربه‌ کرده‌اند.

وی افزود: فراخوان برای برگزاری این جشنواره اواخر شهریور ماه اعلام شد ۳۱۰ اثر بر اساس گروه‌های جهادی مسئله محور دریافت کردیم، ۱۰۴ اثر برگزیده اولیه جشنواره شدند و بعد از داوری ۲۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که امروز تحلیل خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه دانشگاهی تبریک گفت و اضافه کرد: این ایام یک فرصت مغتنم برای بازخوانی آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام به شمار می‌رود.

عباس‌زاده با بیان اینکه اهتمام برای محرومیت‌زدایی و شکل‌گیری فعالیت جهادی یکی از مهم‌ترین اهدافی بود که در بدو پیروزی رسیدن انقلاب مطرح می‌شد، گفت: بنابراین امروزه در پیرو عمل به آرمان‌ها در این زمینه اهتمام می‌شود.

 

ارسال نظرات