نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر؛

آغاز داوری بیش از 7هزار اثر رسیده به جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

داوری 7هزار و 734 اثر رسیده به دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در بخش‌های مختلف آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۱۵۴۸۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ستاد خبری نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، این دوره از جشنواره با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح و الگوهای به روز و نوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نمادهای هنر ایرانی اسلامی و کشف استعدادهای نو با موضوع ویژه "فر گلستان" برگزار می‌شود.
از زمان اعلام فراخوان این دوره، بالغ بر 7هزار و 734 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این رویداد رسید و داوری آثار در بخش‌های مختلف از روز گذشته آغاز شده است.
نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود.
طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی جواهرات و زیورآلات، طراحی کیف و کفش، مسابقه زنده طراحی (ایده تا اجرا)، لباس اجتماع بانوان، طراحی محصولات عفاف وحجاب، لباس اجتماع آقایان، طراحی پارچه، طراحی کیف وکفش، طراحی زیورآلات از جمله بخش‌های رقابتی و ویترین ملی لباس، ویترین ملی زیورآلات و ویترین ملی کیف وکفش و همچنین بخش بین الملل از جمله بخش‌های غیر رقابتی این دوره از جشنواره است.
نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از 24 تا 29 بهمن در بوستان گفتگو برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند هرروز از ساعت 10 تا 20 از آثار و غرفه‌های برپاشده در این رویداد بازدید کنند.

 

 

 

ارسال نظرات