خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فرماندهان سردار سلیمانی، هیمنه آمریکا را فرو ریختند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرماندهان تربیت شده در مکتب سلیمانی، هیمنه آمریکا را فرو ریختند.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۶۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار رمضان شریف امروز در مراسم اربعین سردار سلیمانی و شهدای مقاومت که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز توطئه دشمنان اعتبار و کارایی ندارد و همچنان راه این شهید در مسیر ولایت و پشتیبانی از ولایت ادامه دارد، اظهار کرد: آمریکا بدترین دشمن ایران و دنیای اسلام است.

وی افزود: بعد از به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جوانان کشورمان فریاد انتقام را سر دادند که این موضوع برای پاسداران و سربازان ولایت قوت قلب بود.

این مسئول با بیان اینکه، سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشخصاتی داشت به طوری که تماما تابع ولایت ‌و مطیع رهبر معظم انقلاب بود، ادامه داد: جبهه مقاومت بر کارهایی که انجام می‌دادند حجت شرعی داشتند ولی داعش نه‌تنها حجت شرعی نداشت بلکه به دین مبین اسلام ضربه هم می‌زد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، نه‌تنها شیعیان و سنی‌ها بلکه کردهای کوبانی و ارامنه عراق از شهادت او گریستند، گفت: شهادت این بزرگمرد یک نوع وحدت و همدلی در کشورمان برقرار کرد بنابراین باید برای حفظ این اتحاد به صورت جدی تلاش شود.

وی اضافه کرد: مردم وقتی فریاد انتقام سر می‌دادند، این حضور و اعلام حمایت به نوعی پشتیبان مستحکمی برای سپاه بود، به همین دلیل سپاه به نیابت از آحاد جامعه چنان انتقامی از آمریکایی‌ها گرفت که در چند صد سال اخیر سابقه نداشت، به طوری که اثرات عملیات عین‌الاسد را بعدا خواهید شنید.

سیلی بعدی در دوم اسفند پای صندوق‌های رای به گوش دشمنان نظام نواخته می‌شود

این مسئول اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب «این سیلی اول بود» و این هیبت فرو ریخت و سیلی دوم را شما مردم شریف در ۲۲ بهمن امسال زدید و سیلی سوم در دوم اسفند پای صندوق‌های رای به گوش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نواخته خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه حضور پای صندوق‌های رای و تلاش برای ارتقای میزان مشارکت مردم برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است، به طوری که این عمل کمتر از عملیات عین‌الاسد نیست، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند حضور مردم را کاهش دهند ولی این ملت توطئه دشمن را با حضور هوشمندانه و آگاهانه خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه، فرماندهان تربیت شده در مکتب سلیمانی، با تدابیر رهبر انقلاب، با کمترین هزینه، تمام هیمنه آمریکا را درهم شکستند، افزود: دشمن درصدد بر هم ریختن جامعه ایران با توسل به مباحث اقتصادی بود ولی با شهادت سردار سلیمانی متوجه شدند که مردم ایران پرقدرت‌تر از همیشه در صحنه هستند.

ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس منجر به آزادی بیت‌المقدس خواهد شد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن با ترور فرماندهان مقاومت طی سال‌های مختلف در تلاش برای تضعیف جبهه مقاومت بود ولی امروز رژیم صهیونیستی و تمام طراحی‌های آمریکا در منطقه به نقطه شکست رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه، ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس منجر به آزادی بیت‌المقدس خواهد شد، تصریح کرد: توانمندسازی جبهه مقاومت برای مقابله با صهیونیست‌ها، از اقدامات سردار سلیمانی بود و با شهادت ایشان راه متعالی این شهید بزرگوار با توان بیشتری دنبال می‌شود.

شریف اضافه کرد: داعش، ساخته و پرداخته آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است، به طوری که قصد داشتند با تصرف کشورهای سوریه و عراق وارد خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند، اما این شهید احساس تکلیف و وظیفه کرد و نسبت به مقابله با این گروه تکفیری و تروریستی اقدام کرد و مانع آن شد تا دشمنان هجمه‌های خود را علیه انقلاب اسلامی به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه، شخصیت برجسته شهید سلیمانی در تمام جنبه‌ها همراه با مردم و برای مردم بود، عنوان کرد: سردار سلیمانی طرحی بنا کرد تا منجر به شکست داعش شده و توطئه استکبار جهانی نیز برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، خنثی شود، در غیر این صورت باید در شهرهای ایران با داعش می‌جنگیدیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات