خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

تلاش دشمن ایجاد ناامیدی و خدشه در وحدت بین مردم است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن با جنگ رسانه سهمیگن درصدد ضربه به نظام است، اظهارداشت: دشمن تلاش دارد با جنگ رسانه ای و با تخریب وحدت و امید در بین مردم به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۹۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در آیین پایانی سمین جشنواره رسانه ای ابوذر افزود: انتخابات در کشور ما حق و سرنوشت ساز  است و هرزمان مردم پای کار آمدند کشور خیزی بلند در راستای امنیت و آرامش و ارتقای خود برداشته است.

وی با بیان اینکه باید مراقب وحدت ملی در این ایام باشیم، گفت: دشمنان تخریب وحدت ملی و مشارکت حداکثری را نشانه گرفته‌اند و تلاش دارند با ایجاد ناامیدی در بین مردم این نقش مردم در در انتخابات کمرنگ کنند.

سردار خرم: امروز هر رأی از سوخت موشک‌های ما اثر بخش تر است، امروز باید به کسانی رأی دهیم که از جنس مردم بوده و اهل رانت و مسائل دون شأن نبوده و خادم به معنای واقعی باشند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب امیدواری در کشور گفت: در چهل ساله گذشته گام‌های بلندی برداشته‌ایم و امید به زندگی و امید به پیشرفت به رشد و تعالی در کشور موج می‌زند اما برخی‌ها تنها پیشرفت دیگران را به رخ ما می کشند.

سردار خرم با اشاره به برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر، ویژگی های مهم ابوذر برشمرد و اظهارداشت: وفاداری، بصیرت و ثبات قدم مهم ترین ویژگی هایی بود که ابوذر داشت و حتی در زمان سختی و تبعید به آن ها پایبند ماند و با دشمنان سازش نکرد.

وی از اهالی رسانه خواست با الهام از این شخصیت بزرگ اسلام عمل کرده و در برابر جنگ رسانه ای دشمن که دارای ابعاد مختلفی است ایفای نقش کنند.

سومین جشنواره رسانه ای ابوذر ظهر امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها