خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان غربی در گفتگو با «بسیج»:

حضور حداکثری در انتخابات مهر بطلانی بر دسیسه‌های دشمن است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حضور حداکثری و باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهر بطلانی بر دسیسه‌های دشمن است.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۱۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد تفاوت‌هایی با سال‌های گذشته دارد و تهدیدات مستقیم و غیرمستقیم مستکبران جهان علیه انقلاب اسلامی ایران بیشتر شده است، از سوی دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت ایران می‌کنند، پس این آئین سیاسی و اجتماعی باید با شکوه هر چه تمام برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در تشییع شهید «حاج قاسم سلیمانی» و راهپیمایی باشکوه «۲۲ بهمن ماه» این پیام را به جهانیان مخابره کردند که برای حفظ امنیت ملی کشورشان از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد؛ حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نیز مهر ابطالی بر دسیسه‌های دشمنان علیه امنیت ملی کشور خواهد بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم فهیم و انقلابی آذربایجان غربی در طول 41 سال گذشته همواره پشتیبان ولایت فقیه، اسلام و انقلاب بودند به طوری که امروز نیز همین روحیه را دارند.

این مسئول با بیان اینکه جشن 41 سالگی پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و دهه فجر را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: حضور باشکوه و میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج این حضور و اعلام پایداری نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

 شهسواری فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و هفته مادر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در صیانت از انقلاب و آرمان‌های اصیل آن بانوان انقلابی نیز سهم عمده‌ای داشتند، در همه صحنه‌های حراست از ارزش‌ها چه در ستادهای پشتیبانی جنگ و غیره، بانوان حضور چشمگیری داشتند و عمده‌ترین نقش را زمانی ایفا کردند که همسران و فرزندان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات