امام جمعه فارسان:

مردم ما ضعف های مدیریتی را پای انقلاب نمی گذارند

حجت‌الاسلام محسن ملک پور گفت: راهپیمائی 22 بهمن ثابت کرد که مردم با بصیرت ما هرگز ضعف های مدیریتی و کم توجهی مسئولان را پای انقلاب نگذاشته اند.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۲۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه فارسان در خطبه های نماز جمعه 25 بهمن ماه در شهرستان فارسان گفت: مردم ما از کمبودها، ضعف‌های مدیریتی و سوء مدیریت‌ها، از کم‌توجهی‌ها و بی‌عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحت‌اند، حتی عصبانی‌اند؛ اما به چنان مسئولیت‌پذیری و بصیرتی رسیده‌اند، که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر و کوبنده‌تر از هرسال برگزار شد. ضربه کوبنده‌ای که فرود آمد. همانی که امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در سخنرانی هفته گذشته‌شان فرمودند و باید خداوند متعال را شکر کرد و قدر این مردم عزیز دانسته شود و از مردم هم باید تشکر کرد.

وی افزود: چهل‌ و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می‌آیند. در سرما و برف و باران، در زیر موشک‌باران و بمباران، در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری، از همه اقشار با همه سلایق، از همه اقوام و ادیان و مذاهب، در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به‌تنهایی یک پدیده بی‌نظیر است؛ البته در تحلیل‌های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فدا  بیش از همه مورد تأمل قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امروز در چهل‌و یک‌ سالگی انقلاب، شاهد یک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم. بسیار از این صحنه‌ها را می‌توان دید. یک پدربزرگ و مادربزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله. یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ ساله. دختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی‌نظیر. این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل‌های گذشته به نسل‌های آینده. این یعنی انقلاب ادامه دارد.

ملک پور، اظهار داشت: مردم ما از کمبودها، ضعف‌های مدیریتی و سوء مدیریت‌ها، از کم‌توجهی‌ها و بی‌عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحت‌اند. حتی عصبانی‌اند؛ اما به چنان مسئولیت‌پذیری و بصیرتی رسیده‌اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می‌کنند. چنگال‌های تیز دشمن و چشمان حریص او را به‌خوبی می‌بینند و با حضور در لحظه، بهنگام و به‌موقع، طمع دشمنان را می‌برند و چاقوی تیز توطئه‌ی خَصم را کُند می‌کنند.

وی بیان داشت: مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده‌ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه‌لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی‌نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی در خدمت بی‌منت به این مردم تاریخ‌ساز - پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

امام‌جمعه فارسان به انتخابات دوم اسفند اشاره داشت و گفت: ملت بزرگ ایران، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه، حلقه‌های شکست‌های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد. از همه مجموعه‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی - مسئولین - فرماندار محترم - و ادارات و نیروهای نظامی به‌ویژه نیروی انتظامی تشکر می‌کنم.

ملک پور، تصریح کرد: نکاتی که باید موردتوجه کاندیداهای محترم قرار گیرد اول- نمایندگی مردم یعنی نماینده‌ی فضائل و خوبی‌ها و عظمت ملت بزرگ ایران بودن! وکالت مانند ریاست، طعمه نیست! امانت الهی است که مردم به شما می سپرند.

امام جمعه فارسان عنوان کرد: این میدان، میدان رقابت برای خدمت است نه رسیدن به ریاست و موقعیت! رحمت خدا بر شهید بزرگ امت - سلیمانی عزیز که می‌فرمود: من خود را کاندیدای تیر و گلوله دشمن کرده‌ام و در کوه‌ها و بیابان‌ها به دنبال قاتل خود می‌گردم! راستی! این روزها ما به دنبال چه هستیم؟!

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم که شاهد یک انتخابات باشکوه و دشمن‌شکن و در تراز انقلاب اسلامی در گام دوم باشیم. جواب محکم پای صندوق‌های رأی است.

ارسال نظرات