خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگلی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

سردار سلیمانی الگویی وارسته برای همه ملت‌ها بودند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی وارسته برای همه ملت‌های منطقه بودند.
کد خبر: ۹۲۱۸۵۳۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرائی امروز در همایش ناگفته‌هایی از قدس تا ظهور در دانشگاه ارومیه؛ اظهار کرد: شهید سلیمانی یک لحظه از یاد خدا غافل نشد‌ و همواره با نیت خالص برای رضای خدا کار می‌کرد؛ ایشان هیچ‌گاه به دنبال حفظ جایگاه دنیوی خود نبود، بلکه خالصانه برای خدمت به خلق تلاش می‌کرد و مسئولین باید این مهم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه، توفیقات سردار سلیمانی در نابودی داعش و شکست هیمنه آمریکا بی‌بدیل است، ادامه داد: شهادت سردار عزت و اقتداری افزون‌تر و دوباره به نظام و انقلاب بخشید و با  گذشت ۴۰ روز پس از شهادت این سردار بزرگ اسلام، هنوز در دنیا و رسانه‌های مختلف با هر طرز فکری در خصوص سردار صحبت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدایی امثال سردار سلیمانی هستیم و باید راه و مسیر شهدا با پیروی از رهبر معظم انقلاب برای توسعه و پیشرفت کشور استمرار یابد.

سرایی اضافه کرد: دفاع مقدس اوج مظلومیت انقلاب اسلامی ایران بود، متاسفانه آن گونه که لازم است، خاطرات و واقعیت‌های جنگ و دوران دفاع مقدس در بین مردم به خصوص جوانان به درستی تبیین نشده است و در این بین عده‌ای درصدد هستند که واقعیات دفاع مقدس را تحریف کنند.

وی ادامه داد: منافقان همواره به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب هستند و لازم است واقعیت‌های دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به درستی و منطبق با واقعیت تبیین شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تنها راه، تبعیت از استراتژی و راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، نهراسیدن، مقاومت در برابر دشمن در تمامی عرصه‌ها است چون آمریکا طینت خود را در همه عرصه‌ها نشان داده است.

وی ادامه داد: امروزه ایران با دستیابی به سلاح‌ها و موشک‌های بالستیک نقطه زن لرزه بر اندام آمریکایی‌ها می‌اندازد و قدرت و تکنولوژی نظامی ایران امروزه به جهانیان به اثبات رسیده است که باید این موفقیت را به سایر عرصه‌‌ها نیز تسری دهیم.

سرایی با بیان اینکه، تا وقتی مدیریت جهادی نباشد موفقیت حاصل نمی‌شود، ادامه داد: توطئه استکبار در زمینه انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، تلاش دشمن برای درگیری دنیای اسلام است، لذا در این برهه باید مسلمانان با بیداری و آگاهانه برای خنثی کردن این دسیسه تلاش کنند.

این مسئول اضافه کرد: آمریکا با طرح موضوع قدس در صدد دوپارچگی در وحدت مسلمانان بوده و وظیفه حداقلی ما حمایت از تدابیر مقام معظم رهبری و مقاومت در برابر دشمنان مسلمین است.

انتهای پیام

ارسال نظرات