فرمانده سپاه کردستان:

مکتب سلیمانی برای همه ایرانیان و آزادیخواهان جهان یک الگو است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید مکتب سلیمانی و همه همرزمانش برای همه ایرانیان و آزادیخواهان جهان یک الگو باشد.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۲۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی عصر دیروز در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س)  که با حضور خانواده پاسداران  در سالن شهدای گمنام سپاه سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز زن را به همه بانوان ایران زمین تبریک و تهنیت عرض می کنم.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: امروز بیان کردن الگوهای فاطمی برای شیرزنان فاطمی مهم است و نیز تشکر می کنم از شیرزنانی که برای تحکیم خانواده تلاش می کنند لذا همه ما باید به رسول خدا (ص) و دختر بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا (س) افتخار کنیم.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی صف کشیده اند که ناامیدی را به ما القا کنند و حرکت و شعور مردم ما را تحت عملیات روانی خودشان قرار دهند و برای رسیدن به این خواسته های شیطانی خود هزینه های میلیاردی صرف می کنند.


این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود با اشاره به چهلم شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش به دست مزدوران آمریکایی گفت: باید مکتب سلیمانی برای همه ایرانیان و آزادیخواهان جهان یک الگو باشد.


فرمانده سپاه بیت المقدس ادامه داد: اما کسانی که به ایرانی بودن، مسلمان بودن و آریایی بودن خود افتخار می کنند با حضور پرشور خود در صبح جمعه دوم اسفندماه در پای صندوق های رای جواب دندان شکنی به دشمنان این آب و خاک خواهند داد.


سردار حسینی در ادامه با اشاره به اینکه باید در انتخاب کاندیدای اصلح خود بسیار دقت کنیم، بیان کرد: باید در انتخاب نماینده اصلح دقت داشته باشیم، زیرا این نماینده به مدت 4 سال سرنوشت شهر و استانمان به دست اوست که این یک وظیفه سنگین می باشد.


وی در ادامه با اشاره به اینکه جایگاه و قدرت مجلس در کشور بی نظیر و بسیار است، گفت: مجلس جایگاه رفیع و بزرگی دارد و هیچ سازمان و دستگاهی قدرت مجلس را ندارند و اگر مجلس از این قدرت خود به خوبی و در مسیر انقلاب و آرمانهای امام راحل و شهدا استفاده کند بی شک آینده کشور بسیار خوب و مثبت خواهد بود.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: امام خمینی (ره) درباره جایگاه رفیع مجلس می فرمایند که مجلس عصاره ملت است و مجلس در راس امور است که این کلام امام راحل نشان از اهمیت مجلس در کشور دارد.


سردار حسینی بیان داشت: لذا باید به دنبال و انتخاب نماینده ای اصلح و شایسته باشیم باید از روحیه انقلابی، مردمی، وطن پرستی، استکبار ستیزی و... برخوردار باشد و هرگز خود را از مردم و جامعه دور نبیند.

 

انتهای پیام/7727

 

ارسال نظرات