جام دهه فجر؛

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان در فارسان

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی به همت بسیجیان پایگاه کوثر باباحیدر مسابقات فوتسال با حضور چهار تیم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۳۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی به همت بسیجیان پایگاه کوثر باباحیدر مسابقات فوتسال با حضور چهار تیم برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در خصوص این مسابقات گفت: انقلاب اسلامی ایران در طی چهل و یک سال عمر با برکت خود خدمات ارزنده ای را به ملت ایران ارائه داد که این خدمات در عرصه های ورزشی نیز بسیار قابل توجه است.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی افزود: برپائی سالن های ورزشی متعدد در نقاط مختلف شهرستان فارسان را می توان به عنوان نمونه کوچکی از این خدمات برشمرد.

یزدانی در ادامه گفت: برپائی این سالن های ورزشی نقش بسزایی در شکوفائی استعداد های مختلف ورزشی و جذب جوانان به سمت و سوی ورزش داشته است و مهمتر به برکت این نظام و انقلاب اسلامی بانوان با حضور در عرصه های مختلف توانسته اند استعداد های خود را شکوفا کنند که این امر در زمینه های مختلف ورزشی نیز صادق است.

وی ادامه داد: در اسلام به زنان حق دخالت در امور اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داده شده است اما مشروط به حفظ عفاف و پاکدامنی و حریم انسانیت. اسلام از طرفی با حضور بی قید و شرط زنان در تمام امور و از بین رفتن حریم های اجتماعی مخالفت کرده و از طرف دیگر برای فعالیت های ضروری اجتماعی با حفظ عفت و حجاب هیچ مانعی ایجاد نکرده است.

ارسال نظرات