در بیانیه اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی مطرح شد:

حضور پرشور دانشگاهیان در قامت ادای دین و تکلیف به ایران اسلامی

جامعه دانشگاهیان دانشگاه جامع علمی کاربردی در بیانیه‌ای اعلام کردند همراه با سایر دانشگاهیان و اقشار جامعه ارزشمند ایران، دانشجویان خود را فراموش نکرده و با جذب حداکثری زمینه مشارکت و حضور پرشور در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی را فراهم می آورند.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۳۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
 
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن این بیانیه آمده است:
 
 
حضور پرشور دانشگاهیان در قامت ادای دین و تکلیف به ایران اسلامی
 
ملت شریف ایران انتخاب و انتخاباتی با کمیت و کیفیت یک قرن را تاکنون به ثمر رسانیده اند. جامعه دانشگاهیان دانشگاه جامع علمی کاربردی با وجود قریب دو میلیون دانش آموخته، چند صد هزار دانشجو و چند ده هزار مدرس علمی کاربردی در سراسر کشور تجلی بخش شکوه انتخاباتی ایران اسلامی خواهند بود. حضور و مشارکت هر مدرس علمی کاربردی در قامت ادای دین و تکلیف به ایران اسلامی و این به منزله فایق آمدن بر یکی از امتحانات بزرگ الهی پس از برگزاری درس و بحث است.

لطفا نیت کرده با وضو وارد شوید...

ما اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی همراه با سایر دانشگاهیان و اقشار جامعه ارزشمند ایران، دانشجویان خود را فراموش ننموده و با جذب حداکثری زمینه مشارکت این امواج خروشان و باصلابت را در انتخابات پیش رو فراهم خواهیم آورد. 

اذعان می دارد هدف اصلی مشارکت و حضور در صحنه همه اقشار جامعه با هر سلیقه ای می باشد و به فرموده رهبر فقید انقلاب میزان، رای مردم است.

 

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی

ارسال نظرات