خبرهای داغ:

برگزاری چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در روستای دیزج شاهرود

به همت پایگاه قمر بنی هاشم (ع) و هیئت ابوالفضلی و هیات امنا امامزاده محمد روستای دیزج شاهرود،مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و یارانش برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۰۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و یارانش در مسجد ابوالفضل (ع) روستای دیزج شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که به همت پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، هیات ابوالفضلی و هیات امنا امامزاده محمد و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولین محلی برگزار شد، حجت الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری از اعضا ستاد سیره شهدا قم با بیان اینکه ما یا نگرش خطی داریم یا نقطه‌ای گفت: نگرش خطی اتصال ما را به خداوند برقرار می‌کند و سبب رشد و شکوفایی ما می‌شود.
وی با بیان اینکه دشمنان با اخلاق و معنویت دشمنی دارند و امروز استکبار جهانی ۱۶۳ شبکه ماهواره‌ای رایگان برای ما به راه انداخته اند و هفت هزار برنامه اعتقادی و شبهه افکنی ایجاد کرده اند افزود: سیاستمداران استکبار جهانی تاکید دارند برای مقابله با جمهوری اسلامی باید نام و سیره شهدا را از جامعه حذف کرد.
عضو ستاد سیره شهدا قم با اشاره به خاطراتی از شهدا گفت: شهید علی نوری فرزند برومند این روستا به دست کومله و دموکرات اسیر می‌شود و او را به طرز فجیهی شکنجه می‌کنند و ما مدیون خون این شهدا هستیم و باید انتخاب درست داشته باشیم و در انتخابات شرکت نماییم.
کربلایی رضا عرب در این مراسم به مرثیه سرایی در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و رمضان حیدری فرمانده پایگاه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدا و سردار شهید سلیمانی پرداخت.
این مراسم در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها