خبرهای داغ:
مسئول بازرسی سپاه آذربایجان شرقی:

حضور مردم پای صندوق های رای بزرگترین ضربه به دشمن است

مسئول بازرسی سپاه آذربایجان شرقی گفت: علیرغم حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه سردار حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان می‌خواهند مردم را از انتخابات دلسرد کنند، ولی همه بدانند که رفتن به پای صندوق‌های رای بزرگترین ضربه به دشمن خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۳۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی در یادواره شهدا و اربعین سردارسلیمانی وشهدای مقاومت در شهر کلوانق گفت: حضور شما دریادواره‌های شهدا یک توفیق است و نیازی به قدردانی نیست، این حضور شما سروران کافی نیست و باید به حرکت و مسیر نورانی شهدا ادامه داده و بدانیم شهدا از ما چه می‌خواهند.

وی افزود: خواسته شهدا از ما واضح است راه شهدا یک مکتب است به فرموده مقام معظم رهبری شهدا صاحب مقام شفاعت هستند، شهدا با وصیتنامه خودشان راه به ما نشان دادند، با دو کلید واژه. درهمه وصیت نامه‌ها مشهور است، توصیه به فرمانبرداری ازولایت فقیه وحرکت درپشت ولایت فقیه. 

 رزمی در مورد حضور درانتخابات مجلس هم اظهارداشت: اگر می‌خواهیم کشورمان را قدرتمند، بزرگ و سربلند ببینیم باید در انتخابات شرکت کنیم و اینکه چه کسی را انتخاب کنیم در مرحله دوم است در وهله اول باید در انتخابات شرکت کنیم ودر انتخاب افراد، خصوصیات فرد از نظر مقام معظم رهبری را مدنظر قراردهیم.

وی گفت: علیرغم حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه سردار حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان می‌خواهند مردم را از انتخابات دلسرد کنند، ولی همه بدانند که رفتن به پای صندوق‌های رای بزرگترین ضربه به دشمن خواهد بود.

رزمی درمورد عفاف وحجاب هم گفت:اکثر شهدا دروصیت نامه‌های خود توصیه به حجاب و عفت کرده اند، دشمنان مطمئن هستند که اگربتوانند نسلی بی عفت وبی حیا پرورش بدهند اصلاً این شهدا به وجود نمی‌آیند.

وی بیان کرد: ما دو هزار شهید مدافع حرم داده ایم همه دنیا می‌خواستند این مقاومت در سوریه را عقیم کنند، بچه‌هایی که در راهیان نور، در پایگاه‌ها تربیت دیده بودند توانستند درمقابل کل دنیا مقاومت کنند. این شهیدان بودند که اسوه و الگویی برای همه ما بودند و هستند وما با این فرهنگ می‌توانیم در مقابل دنیا ایستادگی کنیم، 

ارسال نظرات
پر بیننده ها