سردار فدوی:

دشمن در جهت کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای تلاش می کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زیرا خبیثان و جنایتکاران عالم  و کسانی  که سردار سلیمانی را شهید کردند به دنبال این هستند که مردم کمتر پای صندوق های رای حاضر شوند.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۷۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با  خبرنگار ما  در رابطه با حضور حداکثری مردم  در پای صندوق های رأی اظهار کرد: در این انتخابات یک جلوه ای وجود دارد که در خیلی از انتخابات های دیگر  نبود  و آن  بروز قبراقی، سر خط  بودن و برقراری ملت سر روال حق و جبهه حقی است  که ۴۱ سال بر آن پافشاری می کنند.

وی گفت: به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی همچنان یک فریاد وجود دارد و آن ادامه انتقام سخت است و قطعا این روند ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از جلوه هایی که مردم می توانند به نمایش بگذارند شرکت حداکثری در انتخابات اسفند ماه است.

فدوی ادامه داد: زیرا خبیثان و جنایتکاران عالم  و کسانی  که سردار سلیمانی را شهید کردند به دنبال این هستند که مردم کمتر پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی همه می دانند که جنایتکاران کسانی هستند که در این چهل سال انواع ظلم ها را در حق مردم کرده اند باید خلاف آن عمل کنند و آن حضور حداکثری در پای صندوق های رای است.

 

منبع : آرمان

ارسال نظرات