رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

امروز دانشگاه‌های ما بازیچه جریانات سیاسی و احزاب شده‌اند

حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: متاسفانه جریانات سیاسی و احزاب، دانشگاه‌ها و ساحت علمی را به بازیچه گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۶۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در اختتامیه اولین رویداد استارت آپی انتخابات در ایران که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: بسیج اساتید باید با ارائه لایحه از مسیر دولت و مجلس برای بررسی سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در انتخابات گام بردارد و در این مسیر امید است که کاندیداها با نیت خالص وارد عرصه شده باشند و با قدرت پاسدار خون شهیدان خصوصاً شهید سردار سپهبد سلیمانی باشند.

وی افزود: نمی شود در تصمیمات انسانی خطا و اشتباه را نادیده گرفت، در انتخابات هم به همین صورت است و باید اشتباهات در انتخابات به حداقل ممکن برسد.

 رستمی ادامه داد: در یکی از دیدارهایی که با مقام معظم رهبری داشتیم، یکی از دانشجویان در مورد نظام پارلمانی و مجلس مباحثی را مطرح کرد و در نهایت گفت که خود حضرت آقا باید وارد شوند، حضرت آقا گفتند باید در مجامع علمی این امر مهم بررسی شود و ایرادها و اشکالات آن مشخص شده و راهکارها ارائه شود و پس از بررسی نظرات تصمیم‌ گیرندگان، در فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام قرار گیرند.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این مطلب که امروز دانشگاه‌های ما بازیچه جریانات سیاسی و احزاب شده‌اند، عنوان کرد: صدور بیانیه‌ها، گزارش مصاحبه‌ها و برخی بازخوردهایی که در جریان اتفاقات پیش آمده توسط برخی دانشجویان و بعضی از اساتید در دانشگاه‌ها مطرح شده، حاکی از آن است که متاسفانه جریانات سیاسی و احزاب، دانشگاه‌ها و ساحت علمی را به بازیچه گرفته‌اند.

 وی در پایان گفت: سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری برای انتخابات چند سال پیش به مجلس ابلاغ شد ولی توسط مجلس کاری روی آن صورت نگرفت و متاسفانه تنها شاهد آن هستیم که در زمان نزدیک انتخابات یادآورهایی در این خصوص صورت می‌گیرد و بعد از برگزای انتخابات اجرای این سیاست‌ها فراموش می‌شود.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید تهران بزرگ

ارسال نظرات