مجری شبکه پرس تی‌وی:

کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی هدف رسانه‌های غربی است

مرضیه هاشمی گفت: رسانه‌های زیادی در امریکا فعالیت دارند و در جنگ نرم فعال هستند که در دروغگویی تخصص دارند و با استفاده از تصایر و روش‌های مختلف به مردم دروغ می‌گویند.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۷۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مرضیه هاشمی شب گذشته در اجلاسیه مرکزی کنگره شهدای دانشجوی استان یزد با عنوان مریدان مقاومت که در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه یزد برگزار شد، با بیان اینکه حرکت و موج رسانه‌ای باعث شد که من از زندان امریکا آزاد شوم، گفت: در زندان امریکا که بودم به من گفتند نباید کسی از این موضوع با خبر شود و نباید این موضوع رسانه‌ای شود، اما من از امام خمینی (ره) یاد گرفتم که باید برعکس خواسته امریکا عمل کرد و توسط دخترم زندانی شدنم را رسانه‌ای کردم و نتیجه گرفتم.

وی ادامه داد: رسانه‌های زیادی در امریکا فعالیت دارند و در جنگ نرم فعال هستند که در دروغگویی تخصص دارند و با استفاده از تصایر و روش‌های مختلف به مردم دروغ می‌گویند، رسانه‌های امریکایی مستقل نیستند و ۶ شرکت بزرگ صاحب ۹۰ درصد این رسانه‌ها از جمله روزنامه، تلویزیون، شبکه‌های امریکایی و ... هستند که همسو با دولت امریکا فعالیت دارند.

مجری شبکه پرس تی‌وی و این گوینده امریکایی ایرانی گفت: امریکا و رسانه‌های غربی هزینه‌های هنگفتی می‌پردازند که جوانان ایرانی از دین جدا شوند و دین در جامعه کمرنگ شود، چون می‌دانند اگر دیدگاه‌های مذهبی را از جوانان ایرانی بگیرند ارزش‌های دینی و مذهبی در بین آن‌ها کمرنگ شده و از بین خواهد رفت.

هاشمی با بیان اینکه رسانه‌های غربی اکنون بر روی خانواده‌های ایرانی متمرکز شده‌اند، افزود: ما باید به این توجه کنیم که خداوند از ما چه خواسته است؛ بانوان ایرانی نخست باید مادران خوبی باشند تا فرزندان خوبی تحویل جامعه دهند، انسان سازی عملی بسیار والا هست، چه چیزی بالاتر از آن که یک مادر، فرزندانی مانند شهید سردار سلیمانی تربیت کند.

این مستندساز و خبرنگار امریکایی ایرانی ادامه داد: رسانه‌های غربی سعی دارند ارزش‌های والای اسلامی را درجامعه ما کمرنگ کنند و چیز‌های بی ارزش را در بین مردم ما برجسته کنند بنابراین ما باید هوشیار باشیم چرا که الگویی برای همه دنیا هستیم. اگر جبهه و خط مقاومت را نگاه کنیم مشاهده می‌کنیم که چقدر گسترش پیدا کرده و از سراسر دنیا کسانی هستند که حاضرند جانشان را برای اسلام و جمهوری اسلامی فدا کنند.

وی با بیان اینکه همه ما برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) مسئولیت داریم، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: ما هنوز در اول راهیم، انقلاب کردیم، امنیت برقرار کردیم و الان باید برای تشکیل دولت اسلامی اقدام کنیم تا در ادامه جامعه اسلامی تشکیل شود و سپس به شکل گیری تمدن اسلامی برسیم.

هاشمی تصریح کرد: خون‌های زیادی برای اسلام و این نظام اسلامی ریخته شده است همه ما باید از این نظام دفاع کنیم و چیزی را برخلاف آرمان‌های این نظام و انقلاب باشد قبول نکنیم، باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم و با بصیرت، درست انتخاب کنیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات