نماینده ولی فقیه در کاشان:

در جنگ نرم موقعیت شناسی ملاک‌ و معیار‌ است

آیت الله نمازی در دیدار با جانشین و معاون بسیج اساتید استان اصفهان با بیان این که کار در سازمان بسیج اساتید یک کار فرهنگی و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب یک جنگ نرم است،گفت: موقعیت شناسی یکی از ملاک‌ها و معیار‌ها در جنگ نرم و در جهاد اکبر و نقشه راه است.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۱۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، آیت الله عبدالنبی نمازی در دیدار  سعید مسینه جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان،  بیژن شمس معاون سازمان بسیج استان اصفهان و حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید کاشان، گفت: رسالت و مسؤولیت سازمان بسیج اساتید و محتوای تولیدی این سازمان مهم است.

آیت الله نمازی اظهار داشت: کار در سازمان بسیج اساتید یک کار علمی و فرهنگی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک جنگ نرم است.

امام جمعه کاشان از بسیج به عنوان شجره طیبه نام برد و افزود: یکی از عوامل و ابزار بسیج برای انجام مأموریت‌های موفقیت آمیز داخلی و خارج از مجموعه، افزایش میزان معرفت به نظام تکوین است.

آیت الله نمازی تاکید کرد: آنچه را که بسیج باید با آن بروز و ظهور و نمود داشته باشد، افزایش میزان معرفت و شناخت به نظام تکوین است.

 


نماینده ولی فقیه در کاشان خاطرنشان کرد: یک استاد و دانشجوی بسیجی باید نگاه خود را به نظام هستی تعریف کند و بداند مأموریت گردش ماه و ستارگان و گردش شبانه روز چراغ راه نصب شده از بهشت بر روی زمین و ابزار هدایت انسان است.

آیت الله نمازی ادامه داد: یک استاد و دانشجوی بسیجی باید برای جهان هستی تحلیل و تفسیر داشته باشد که انسان از کجا آمده است، در کجا قرار دارد و کجا قرار است برود. وی گفت: استاد و دانشجوی بسیجی باید این تحلیل را داشته باشد که در میدان مبارزه و میدان جهاد اکبر که مبارزه با هوای نفس است در چه جایگاهی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر این که استاد و دانشجوی بسیجی باید موقفی که در آن قرار گرفته را بتواند تحلیل و تفسیر کند، اظهار داشت: دنیا عالم مبارزه با هوای نفس و کلاس کنکور الهی است و خداوند در دنیا انسان‌ها را آزمایش می‌کند و غفلت از این میدان مبارزه برای انسان خطرناک است.

آیت الله نمازی بیان داشت: موقعیت شناسی یکی از ملاک‌ها و معیار‌ها در جنگ نرم و در جهاد اکبر و نقشه راه است که باید از اساتید بسیجی متخصص و مجربی که بتوانند آن را به خوبی تبیین کنند استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه یکی از فعالیت‌های مهم در دانشگاه‌ها را استخراج فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب و کاربردی کردن آن دانست و اظهار داشت: فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب باید به قانون تبدیل شود.

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به اینکه فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب موعظه است و کشور را باید با قانون اداره کرد نه با موعظه، ابراز داشت: فرمایشات امام و رهبری باید استخراج و بعد از جمع بندی به صورت لایحه به مجلس ارائه شود تا به صورت قانون تصویب و اجرا شود.

روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات