حضور پر شور مردم میبد در انتخابات مجلس شورای اسلامی

مردم میبد در محلات مختلف این شهر از اولین ساعات شروع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری پر شور و منسجم پای صندوق‌های اخذ رای داشتند.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۷۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، از نخستین لحظه‌های رای گیری مردم میبد شناسنامه به دست به سمت حوزه‌های رای گیری در حال حرکت بودند، بانوان با کودکی در آغوش به همراه همسران و دست در دست فرزندان خود را به پای صندوق‌های می‌رساندند تا با انتخاب نمایندگان مورد نظر خود در رقم زدن آینده‌ای رو به پیشرفت و توسعه برای کشور سهیم باشند.
استاندار یزد هم از این حضور شکوهمند در چند حوزه اخذ رای و ستاد انتخابات در فرمانداری بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه حضور مردم ازساعات اولیه امروز تا به حال در پای صندوق‌های رای همانند انتخابات گذشته خوب بوده و می‌توان به بیشترین مشارکت و حضور گسترده مردمی در این انتخابات امیدوار بود.
محمد علی طالبی افزود: بازدید از ستاد انتخابات و سه شعبه اخذ رای در میبد نشان دهنده انجام همه امور و پیش بینی‌های لازم و همکاری و تعامل میان همه دست اندرکاران یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان است.
همچنین به گزارش ایرنا در گفتگو با مردم در پای صندوق‌های اخذ رای سید عبدالرضا دهقانی فیروزآبادی گفت: با هدف تجدید پیمان با شهدا و پایبندی به خون آن‌ها، حفظ کشور از افتادن به دست بیگانگان و اطاعت مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کرده‌ام.
محمود دهقانی ۷۳ ساله هم گفت:: حکومت اسلامی با وجود انتخابات معنی پیدا می‌کند و با این عقیده از ابتدای پیروزی انقلاب در همه انتخابات شرکت داشته‌ام.
فاطمه عسکری متولد شهریور سال ۸۰ یکی از رای اولی‌ها است که بسیار خوشحال است که برای اولین بار مسئولیتی را عهده دار شده و در سرنوشت کشور سهیم است.
وی مهمترین خواسته خود را بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور بیان کرد.
فاطمه آقایی هم گفت: امروز آمدم تا با رای خود از اسلام و مملکت خود پاسداری کنم.
به گفته جلال چلبی ۲۵ ساله اهل اراک که از همان موقع که واجد شرایط رای گیری شده در انتخابات شرکت کرده هدف حضورش در پای صندوق‌های رقم زدن آینده‌ای بهتر برای کشور و حل شدن مشکلات کشور بوده‌است.
بنا به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رییس ستاد انتخابات میبد، امروز آرای ۶۱ هزار واجد شرایط رای در این شهرستان که ۲ هزار و ۶۰۰ نفر رای اولی هستند در ۷۶ شعبه اخذ رای شامل ۵۸ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار جمع آوری و شمارش می‌شود.
مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات