به همت سازمان بسیج مهندسین سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

دوره آموزش تخصصی دام ویژه مربیان طرح همگام با کشاورز در زنجان برگزار شد

به همت سازمان بسیج مهندسین سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان و منابع طبیعی دوره آموزش تخصصی دام ویژه مربیان طرح همگام با کشاورز در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۷۹۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
عباس مولایی؛ مسئول سازمان بسیج مهندسین در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: در این دوره که به منظور توانمندسازی مربیان با حضور کارشناسان علوم دام، زراعی و باغی صورت گرفت، دکتر سید سعید موسوی از اساتید مرکز تحقیقات دانشگاه زنجان آموزش‌های لازم را به مربیان طرح ارائه داد.

وی افزود:دوره آموزش تخصصی دام سبک ویژه مربیان طرح همگام با کشاورز در راستای توانمند سازی مربیان طرح همگام با کشاورز با حضور بیش از ۱۵ نفر از مربیان در ۶ اسفند سال جاری در شهرستان زنجان برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم و ملی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ومنابع طبیعی طرح ملی همگام با کشاورز میباشد، خاطرنشان کرد:در کنار اجرای طرح، محصولات مثمرثمر و مزیت دار هر شهرستان نیز مد نظر سازمان بوده و آموزش‌های لازم به مربیان طرح ارائه میگردد.

مولایی در پایان یادآور شد:با برگزاری دوره آموزش تخصصی دام ویژه مربیان طرح همگام با کشاورز انتقال دانش روز در راستای افزایش بهره وری کشاورزان و دامداران در طول سال برنامه ریزی و اجرا میگردد.
ارسال نظرات