رئیس شرکت شیمی سبز اشراق در گفتگو با «بسیج»خبر داد:

تولید و توزیع رایگان روزانه 4000محلول ضدعفونی کننده دراستان زنجان

رئیس شرکت شیمی سبز اشراق از تولید وتوزیع رایگان روزانه 4هزارمحلول ضدعفونی کننده در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۴۲۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

سیدعلیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار«بسیج»بااعلام این خبراظهارداشت: این اقدام در راستای حفظ سلامت جامعه، کاهش استرس و اضطراب مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس صورت می‌پذیرد.

 

وی بیان داشت: شرکت شیمی سبز اشراق از واحدهای صادراتی بوده و تولیدکننده مواد شیمیایی نانو از جمله حشره‌کش است که بنا به شرایط پیش آمده و در راستای تامین نیازها و رفاه شهروندان برای ضدعفونی کردن سطوح مختلف به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، خط تولید خود را تغییر داده است.

 

وی بابیان اینکه هدف از این اقدام خیرخواهانه وخداپسندانه توزیع وتامین مواد ضدعفونی کننده در بین اقشار مردم بخصوص قشر نیازمند است،تصریح کرد:درمرحله نخست بیش از 30هزار محلول ضدعفونی کننده در شرکت شیمی سبز اشراق تولید و روزانه 4 هزار محلول در سطح استان توزیع وپخش می گردد.

 

رئیس شرکت شیمی سبز اشراق ادامه داد:با توجه به احتکار مواد ضد عفونی کننده از سوی برخی افراد سود جو، این شرکت برای مقابله با احتکار این خط تولید را راه‌اندازی کرده است.

 

حجازیان در پایان تصریح کرد: این مواد به‌صورت رایگان در سطح بیمارستان‌ها، ادارات، نهادها، مساجد، هیات‌های مذهبی، آسایشگاه‌ها و مکان‌های عمومی که مردم، بیشترین رفت و آمد را دارند، توزیع می شود تا در دسترس ارباب رجوع قرار گیرد.

ارسال نظرات